Negenennegentig
Ik ben er weer! Ik was van plan om dit voor het weekend af te hebben, maar door meer schoolwerk dan verwacht en een irritante verkoudheid met koppijn is dat niet gelukt. Sorry. ^^
Dan nog iets heel anders; ik heb net wat stukjes teruggevonden die ik ooit vooruit had geschreven en die ik eigenlijk erg leuk vond, maar die nooit een plaats hebben gekregen om verscheidene redenen. Eigenlijk vind ik dat erg zonde, dus ik zou ze alsnog kunnen activeren als 'verwijderde scènes' na het einde van het verhaal - als jullie dat willen, tenminste.
Dan nog iets heel anders; ik heb net wat stukjes teruggevonden die ik ooit vooruit had geschreven en die ik eigenlijk erg leuk vond, maar die nooit een plaats hebben gekregen om verscheidene redenen. Eigenlijk vind ik dat erg zonde, dus ik zou ze alsnog kunnen activeren als 'verwijderde scènes' na het einde van het verhaal - als jullie dat willen, tenminste.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (16)
De beste mogelijkheid was dus deze situatie te behandelen als de Gryffindor die ik niet was
1 decennium geledenje schrijft geweldigxD
Ik zou ze zeer graag willen, de deleted scenes.
1 decennium geledenAwh, het is bijna gedaan ):
Verder
En ze kusten, ZE KUSTEN! OMFG. Wat zijn de reacties rondom hun dan? Weer super geschreven en mooie details. Wants to read deleted scènes.
1 decennium geledenX
Iedereen wil de deleted scenes:D:D:D:D
1 decennium geledenlieeeeeeeeeeeeeeeeefffffff!!!! snel verder ^^ En en en jaaaaaaaaa verwijderde scenes!
1 decennium geledenoke ik ga naar bed .>.< Snel verder