Zevenennegentig
Sorry, geen stiekeme Drarry verhaallijn, al zou dat ook wel een erg interessante wending zijn geweest. Ahem. x')
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
ja, het zou leuk zijn als er opeens een drarry momentje in voor kwam! dat zou toch wel verrassent zijn.
1 decennium geledenja, al. je kunt het niet eeuwig blijven uitstellen. ik vraag me af wat james van Draco moet.
volgens mij he....
1 decennium geledenzijn adam en james samen..
hihihi dat zou ongelofelijk schattig zijn
ik ben een james- fan
GEWELDIG!!!!!! Ik hou van de combinatie James en Adam! Ik lag echt helemaal in en deuk tijden het lezen van dit hoofdstuk en dat zegt veel want ik was om HALF ZES! wakker, wie heeft half zes uberhaupt uitgevonden? Maar ik begin af te dwalen dus laat ik het houden bij snel verderrr.
1 decennium geledenJames is awsome
1 decennium geledenBruce Banner. Bruce BANNER! Waarschijnlijk ben ik één van de weinigen die dit is opgevallen, maar als Hulk-fan had ik even een fangirl-momentje toen ik dat las. :'D
1 decennium geledenIk vind het overigens wel knap dat Scorpius' uil zomaar James' nieuwe "relatiegenoot" zomaar kon vinden. Of eigenlijk, nu ik er zo over nadenk, besef ik me opeens dat Luchtballon de route wel vaker heeft gevlogen (als mijn theorie juist is. Als dat niet het geval is, doe dan maar alsof ik dit nooit gezegd heb of lach er gewoon om :'D).
James en Adams humor doet me een beetje denken aan die van de Wemel-tweeling, hoewel de eerstgenoemden vaker verbaal plagen dan echt een toiletbril van school jatten. x')