Foto bij 2. what?!

Ik ken het nummer niet, maar ik ben toch te nieuwschierig.
Ik neem op en hou mijn adem in. 'Hallo? John is that you? Oke i don't mind, I just want to say that we found a drug... A really special one... You need to come to the basis, we need to talk'
Ik hoor een pieptoon en leg mijn telefoon terug op mijn nachtkastje.
Ik weet wel zeker dat het telefoontje van het leger was, maar wat bedoeld hij met 'special drug?'
Ik laat mezelf achterover op mijn bed vallen en haal een hand door mijn haar.
Misschien belt hij wel terug! Als hij nog steeds denkt dat dit ene john is dan kan ik misschien wel aan meer informatie komen!
Ja, ik ben altijd wel iemand geweest die in is voor avontuur, maar dit is gewoon geweldig!
Ik kan geheimen te weten komen die niemand mag weten!
Met een big smile op mijn gezicht sta ik op en kijk nog eens goed naar het nummer.
Nope, ik ken dit nummer inderdaad niet.
Ik pak mijn laptop en zoek het nummer van het leger op.
En ja, hij is het zelfde.
Met meteen allemaal gedachten over geweldige avonturen loop ik de trap af.

Beneden schenk ik voor mezelf een glas cola in en laat me op de bank vallen.
Met de afstandsbediening druk ik de tv aan en zap langs de kanalen.
Bij spongebob blijf ik hangen.
I love spongebob...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen