Foto bij 1. just a normal school day

Ik kauw op mijn potlood en kras wat in mijn schrift. De mentor mompelt iets, maar ik heb geen zin om te luisteren.
Ik voel ineens een elleboog in mijn zij.
'Lisa!'
Met een pijnlijk gezicht grijp ik naar mijn zij en kijk dan boos naar Romy.
'Wat?!' zeg ik kwaad.
'Let op!'
Ik kan me soms wel ergeren aan mijn vriendin, ze is altijd bezig met school en kan er niet tegen als ik dat niet doe.
Ik zucht en buig me weer over mijn werk.
Ik kijk naar de bladzijde die vol tekst staat en laat mijn ogen over de letters glijden.
Ik snap er geen bal van maar probeer me erop te concentreren.
Dit gaat niet echt en ik geef het daarom ook op.
Ik laat me weer in mijn luie pose zakken en kloot wat met mijn nagels.
Hopelijk is school snel voorbij...


Ik gooi mijn zware boekentas over mijn schouder en zoek mijn fiets.
Na een hele zoektocht door het fietsenhok heb ik heb eindelijk gevonden.
Ik haal hem van het slot en laat mijn tas in het mandje vallen.
Als ik het schoolplein affiets hoor ik Romy nog mijn naam roepen, maar ik negeer het, ik heb nu geen zin om met haar te praten.
Ik fiets met tegenwind naar mijn huis en parkeer mijn fiets in de achtertuin, Ik schuif de schuifdeur open en gooi mijn tas vrijwel meteen op de grote eettafel.
Ik heb geen huiswerk, dus kan ik mezelf lekker lui gedragen.
Ik strompel overdreven de trap op en laat me boven op mijn bed vallen.
Ik pak mijn mobiel en wil mijn broer bellen, als ik ineens wel een heel raar telefoontje krijg...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen