Foto bij hoofdstuk 5 deel B

deel B :D het begint nu wel leuk te worden :D in de volgende hoofdstukken komt er meer Larry in maar ik schrijf gewoon het verhaal over sorry :( ENJOY xx

Louis P.O.V.
Ik liep naar het balkon, ik had frisse lucht nodig. Het gesprek tussen mij en Danielle spookte door mijn hoofd. ‘Lou, de meester is echt zo slecht nog niet als je hem beter leert kennen, waarom geef je hem geen kans’ vroeg ze. En ik lachte bitter in mijn kussen. ‘ik wil hem niet leren kennen, hij nam me mijn enige familie af en ik mocht niet eens afscheid nemen hij heeft me opgesloten in een verdomd kasteel, ik wil niks met hem te maken hebben’ riep ik. ‘ik had vrienden, een leven Danielle. ik had een…een droom, een simpele droom die nu verwoest is, die nooit zal uitkomen’ ging ik verder. Danielle keek me met medeleven aan maar ik negeerde haar. ‘ik heb frisse lucht nodig’ zei ik en zonder iets te zeggen liep ik weg en zo kwam ik hier. Ik stond aan de reling en ik rook de geur van rozen, ik sloot mijn ogen en de herinneringen aan mijn moeder kwamen terug, ze hield van rozen, ze was er aan verslaafd ik gaf haar ooit een roos die ik had gekocht voor haar verjaardag en ze huilde zo lang ze zei dat ze nog nooit zo blij was geweest. Ik begreep het toen niet ze was zo blij met een simpele roos.

Ik deed mijn ogen terug op en keek de tuin rond. Mijn ogen bleven staan toen ik iets op de stenen bank zag zitten. Mijn ogen werden wijd toen ik besefte dat het een mens was. mijn ademhaling versnelde, hield het beest hier nog iemand vast?
Ik dacht na, misschien is hij verdwaald en weet hij niet dat hij hier niet mocht zijn, ik opende mijn mond om te roepen dat hij weg moest toen plots de bekende, de mooiste stem ooit in mijn oren klonk. ‘shut the door, turn the light off, i wanne be with you, i wanne feel your love, i wanne lay beside you, i cannot hide this even though i try. Heartbeats harder, time escapes me, trembling hands touch skin it makes this harder, and the tears stream down my face.’ Klonk het. Mijn hart was gestopt, zijn stem ik had er geen woorden voor. Er was geen muziek, maar dat had hij niet nodig. Ik herkende het liedje meteen, het was een liedje van een van de cd’s van de prins. En dan drong het tot mij door dat het niet alleen het liedje van de prins was maar ook de stem. Het was de prins zelf die beneden op de stenen bank zat. Ik moest hem zien!

Ik draaide me abrupt om en liep naar de deur, ik was blij toen ik zag dat Danielle in slaap was gevallen. Voorzichtig deed ik de deur open en keek naar buiten om te zien of er iemand was. ik sprintte de hal in en ging zo snel ik kon de trap af. Mijn voeten waren zo licht en ik vloog de trap af.

Niemands P.O.V.
‘komaan maar 1 spel’ smeekte Niall tegen Josh de plumeau. ‘echt niet’ zei Josh. Niall lachte ‘komaan ik weet dat je wilt’ zei hij. Josh rolde zijn ogen ‘Ha! Nee, ik ben al is verbrand door u, we spelen geen tikkertje’ zei Josh. ‘komaan Joshie 1 spelletje’ smeekte Niall toen hij zijn armen rond de gevederde benen van Josh deed. Plots liet Niall hem los en Josh viel hard op de grond. ‘Au Niall!’ jammerde hij. ‘Josh, hij is uit zijn kamer’ zei Niall tegen Josh die nu opstond.

‘komaan Justin in de kast bij je broertjes en zusjes’ zei Mary terwijl ze hem in de kast duwde. ‘maar ik ben nog niet moe’ geeuwde Justin. ‘ja dat ben je wel’ zei ze terwijl ze hem een kus gaf. ‘nee ben ik ni…’ en hij sliep. Mary hopte naar de oven, ‘ik werk de hele avond aan een geweldig diner en dan wordt mijn meesterwerk gewoon weg gegooid, een schande!’ mopperde hij. Mary rolde met haar ogen ‘stom met klagen, het is al een lange avond voor iedereen geweest’ zei ze. Liam wreef in zijn ogen ‘als je het mij vraagt was hij echt koppig, Harry zei alstublieft’ zei hij slaperig en nogmaals rolde Mary met haar ogen. ‘maar als hij zichzelf niet in bedwang kan…’ ze werd onderbroken door de keukendeur die werd open geduwd. Louis liep binnen.

‘oh het spijt me ik zocht naar de deur om naar de…’ begon hij maar werd door Liam onderbroken die was opgesprongen zodra hij de jongen zag. ‘wat leuk om u buiten de kamer te zien meneer…uhm’ vroeg hij. ‘oh uhm zeg maar gewoon Louis of Lou’ Liam knikte. ‘leuk dat u besloot om uit uw kamer te komen, ik ben Liam, hoofdbediende.’ Sprak hij, hij hield zijn hand uit voor Louis om te schudden maar hij werd omver geduwd door Niall die aan kwam hollen. Niall en Liam lagen op de grond, ‘en deze oen is Niall’ gromde hij, Niall stond meteen op. Hij lachte naar Louis ‘dag makker’ zei hij en hij knikte naar Louis. Niall werd weggeduwd door Liam, ‘ als er iets is dat wij…Stop Niall’ zei hij toen Niall met een kaars zijn wang zachtjes aanraakte. Niall plaagde Liam zo de hele tijd. ‘kunnen…Fuck you Niall!’ riep hij naar Niall die steeds langer aan het gezicht van Liam bleef hangen met zijn kaars.

Liam duwde Niall van de tafel en begon weer te praten. ‘dus als er iets is wat wij kunnen doen dan…AUWTCH’ schreeuwde hij uit. Niall was boos terug op de tafel geklommen en nam Liam’ s hand in de zijne en liet niet los. Liam die een sprong maakte gilde het uit. Hij keek boos naar zijn vriend die grijnsde terug.
‘wel als iemand van jullie misschien…’ deze keer was het Mary die hem onderbrak. ‘Maar liever je moet vast aan het verhongeren zijn, Liam, Niall help Louis naar d eetzaal en iemand maak de stoof wakker.’ Zei ze snel.

Lou wouw protesteren maar hij had echt honger. Hij ging de prins later wel zoeken. Niall liep Louis voor naar de eetzaal. Liam draaide zich om naar Mary ‘maar wat met Harry hij zei..’ ‘Boohoo, het kan met niet schelen wat hij zei we kunnen deze jongen niet laten verhongeren en ga nu kijken wat Niall uitspookt je kan die jongen geen moment alleen laten’ commandeerde ze Liam. Hij volgde zijn vriend naar de eetzaal. Louis zat al in zijn stoel aan de tafel en Niall stond aan de deur. ‘niks te drastisch Niall, als Harry dit hoort krijgt hij weer een aanval en eindigen we bij de dieren aan de muur’ fluisterde hij. Niall lachte gewoon terug.

‘Natuurijl, natuurlijk geen zorgen’ zei hij. Maar dan kwam er een idee in zijn hoofd. Liam zag hoe de lach van zijn vriend groot werd en bijna zijn hele gezicht bedekte, hij kende die lach dit was niet goed. ‘Maar wat is een diner zonder een show’ zei Niall plots. Liam’ s ogen werden wijd van schrik, wat was hij nu weer van plan? Hij zag hoe Niall weg hopte en hem met een hartaanval achterliet.

Reageer (1)

  • dreamertje

    Wat is Niall van plan?!
    snel verder!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen