Foto bij ~BLOW ME ONE LAST KISS.

"Will you be there when I slip away?"
I nodded, pressing my lips together while the tears poured down my face.
"Can you blow me one last kiss?"
I asked, trembeling heavily. I took his hand and brought it to his face. He pressed a kiss on it and hardly blew it to me, I catched it and pressed my fist thightly against my chest.

Harry's P.O.V

We lachten terwijl de radio volop muziek afspeelde, ik pakte zijn hand in de mijne en glimlachte lief naar hem. Hoe zou ik ooit zonder Liam kunnen? Zijn mooie bruine ogen.. Ik zuchte. Ik was zo gelukkig. Ik keek voor me uit en gilde. "Liam! Pas op!" Maar hij sloeg zijn armen beschermend om me heen terwijl er een doffe klap mij buitenbewustzijn sloeg.

Even later knipperde ik met mijn ogen, mijn hoofd bonkte luid en ik voelde bloed in stroompjes langs mijn gezicht gaan. Ik keek om me heen. "Liam.." Zei ik schor. Ik krabbelde uit de verkreukelde auto en kroop naar de andere kant ervan. Wat ik tegenmoet kwam had ik nooit willen zien. Ik snikte, het voelde alsof ik ging stikken, snel greep ik naar mijn hart, het voelde alsof alles instorte. Hulpeloos krrop ik verder naar het lichaam toe, ik pakte de koude hand van de plakkerige grond. Ik snakte naar adem en hield zijn gezicht omhoog met mijn rechter hand. "Liam.." Fluisterde ik zacht. Tranen mengde zich met mijn bloed op mijn gezicht. Ik slikte toen zijn ogen langzaam open gingen, het leven zag je er gewoon uitstromen, ik zou de liefde van mijn leven kwijtraken. Hij opende zijn mond and probeerde iets te zeggen, maar dat lukte even niet. "Liam alsjeblieft, blijf bij me.." Mompelde ik met al mijn moed, ik wou dat hij bleef, op de een of andere manier geloofde mijn hart dat hij nog een kans had. Maar ik wist ookwel dat het voorbij zou zijn. "Harry.. H-het spijt me.." Het kwam er zo zacht uit, ik bracht zijn hand in de mijne naar mijn hart en drukte hem er stevig tegenaan. "Ik wou nog zo lang met je z-zijn.." Hij knipperde zwaar met zijn ogen en keek mij dofjes aan. "Kom hier.." Zei hij nog zachter. Ik kwam voorzichtig dichterbij en beet op mijn lip, zelfs zo hard dat er een stroompje bloed over mijn kin liep. Liam hief zijn vrije hand moeizaam naar zijn borstkast. "Ik hou van je." Zei hij zacht, ik knikte wild en snikte. "Ik ook van jou." Mijn stem klonk diep gebroken, zo voelde ik me ook, dat was ik ook. Langzaam verfrommelde mijn wereld, net alsof iemand een propje verfrommelde. "Ben je er als ik in slaap val..?" Ik knikte en drukte mijn lippen op elkaar terwijl mijn tranen over mijn gezicht vloeide, het was zo verschrikkelijk. "Kun je me een laatste kus toe blazen?" Vroeg ik, helemaal trillend. Ik pakte zijn vrije hand en bracht die naar zijn lippen als hulp. Hij blies zwakjes een kus naar me en ik vange die, ik hield mijn vuist strak tegen mijn hart. "Ik krimpte in elkaar toen zijn ogen langzaam dichtviellen. "Nee.." Fluisterde ik. Ik rechte mijn rug en kroop over hem heen. "Nee." Zei ik wat harder. Mijn handen maakten vuisten en ik sloeg ze hard tegen de grond. "Nee!" Schreeuwde ik terwijl mijn tranen naar beneden vielen, ik kneep mijn ogen samen en snikte hevig, ik was hem kwijt, ik was hem gewoon kwijt, mijn enige liefde, alles wat ik ooit wilde.. Weg. Ik snakte naar adem en keek om me heen. "Help!"Schreeuwde ik hulpeloos. "Heeelp!" Schreeuwde ik weer, maar mijn stem brak af, ik kreeg er niks meer uit, mijn woorden waren weg, gone. Net als Liam. Ik buigde naar beneden en kuste zijn koude lippen. Ik snikte en shuidde mijn hoofd.

Reageer (3)

  • Truestars42

    Dit is echt heel mooi!!!!
    Het raakt me, je moet hier echt mee verder gaan!
    Je krijgt een abo en kudo van me!
    Xxx

    1 decennium geleden
  • TheFeeling

    Ik zal mijn best doen, het zal wel een beetje er over gaan dat Harry depressief is en de jongens hem steunen maar niks helpt enzo, maar Harry blijft dan wel leven. Maarja, hartelijk bedankt, ik ben echt blij met je reactie!

    1 decennium geleden
  • Praelectio

    Zo mooi geschreven! Ik kreeg serieus kippenvel en de tranen sprongen spontaan in mijn ogen!(H) Nu wil ik meer, wat nogal vaag is als er iemand dood is... Kun je dan eigenlijk wel een verhaal ervan maken? Zo ja, schrijf die!!:P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen