Hoofdstuk 5
Amy en Liam POV
Nadat ik boos weggelopen was, kwam ik Laure en Harry zoenend tegen. Ik lachte even. Nu was ik weer in de stal. Ik zakte tegen de staldeur aan. Angel kwam naar me toe en duwde zijn neus tegen mijn wang aan. Ik gaf hem een aaitje over zijn zachte neusje. Hij is zo lief! Ik hoorde de deur naast mij open gaan. Louis kwam naar binnen gelopen. "Ras ben je hier?" zei hij. Ik maakte me zo klein mogelijk, ik wou even alleen zijn. Maar toch zag hij me. Hij kwam naar me toe lopen. "We zijn je overal aan het zoeken" "Nou je hebt me nu dan gevonden" antwoordde ik sarcastisch. "Wat moest je komen zeggen?" "Umm niks, maar het is uit tussen Danielle en Liam. Liam heeft het uitgemaakt, hij vindt iemand anders leuker." "Nou leuk voor hem." "Je hebt echt geen idee wie hij leuk vind hè?"
"Nee? Moet dat dan?" zei ik bot. Waarschijnlijk was het weer zo'n rijke kakker met allemaal dure paarden die hij hier heeft gezien! "Waarschijnlijk mag ik het niet zeggen maar ik zeg het toch. Jij bent het!" zei Louis. Wat zei hij nou? Dat ik het ben! Dat kan niet. "Weet je het zeker ?" zei ik verbaasd. "Ja hij heeft het me toch echt verteld"
Nog steeds keek ik met grote ogen naar Louis. "vind je het niet leuk?" vroeg Louis voorzichtig. "Jawel, ik vind hem zelf ook leuk" zei ik blozend. Louis begon nu te grijnzen. "Mag ik dat tegen Liam vertellen?" "Umm ja oke."
Nu liep Louis weg. Ik keek Angel met een glimlach aan. Hij kwam naar me toe lopen. Ik streelde hem over zijn neus. Daarna stond ik op en liep naar buiten. Het was al donker aan het worden. Het was ook al 9 uur. Ik kleedde me om in mijn trainingsbroek en deed een te grote hoodie aan. Ik ging opzoek naar Laure. Even later zag ik haar staan met naast zich Harry. Ik had gezien dat ze Jazz al terug hadden gezet. Ik was me aan het omkleden. Ik liep naar ze toe. "Laure kom eens?" "Ja ik kom eraan!" ze gaf Harry nog een kus. Grijnzend kwam ze op me af. "Wat moest je me vertellen?" vroeg ze. "Wat is er met jou en Harry?" vroeg ik nu ook. "ow niks hoor" antwoordde ze. "Jaja, oke dat was het enige wat ik moest vragen ik ga opzoek naar de andere jongens weet jij waar ze zijn?"
"Ja ze zijn bij de stallen."
"Oke, Ga jij maar naar je Harry hoor" zei ik plagend.
Ik zwaaide even naar Harry en liep naar de stallen. Daar zag ik ze allemaal zitten. Louis met Eleanor naast zich. Ik ging naast Liam, voor de stal van angel zitten. Angel keek over de boxdeur heen en gaf me een klein duwtje wat me aan het lachen maakte. "Wat is er Lieverd? Moet je een knuffel of ben je gewoon aan bet slijmen zodat je een snoepje krijgt?" vroeg lachend. Ik gaf hem een knuffel en viste een snoepje uit mijn zak.
Liam POV
Amy kwam aanlopen en ging naast mij zitten. Angel die gaf haar een duwtje en ze zei: "Wat is er lieverd?" ik wou zo graag dat ze dat tegen mij zei! Met wat Louis me had verteld kwam dat heus nog wel een keer. Alleen nu moe 1 van ons de eerste stap zetten. Zal ik dat doen? Na een paar dingen tegen Angel te hebben gezegd ging Amy weer zitten. Ze glimlachte naar me. "Moet je morgen ook rijden?" vroeg ik aan haar. "Ja morgen om 12 uur" antwoordde ze. "Oke dan komen we weer kijken!"
Ze glimlachte weer. Oke nu moet ik wat gaan vragen, maar niet waar de andere bij zijn. "Amy loop je even mee?" vroeg ik "Ja ik kom" antwoordde ze. Ik stond op en hielp haar. Samen liepen we ergens anders heen. Na een tijdje stond ik stil. Ze keek me vragend aan. "Amy ik vind je leuk, en zou je misschien een keer met mij op date willen?" (oke geen idee hoe het anders zou moeten gaan vragen *bloos*)
Reageer (1)
Moooooooooooooooooooooi liefje!!! Xxx
1 decennium geleden