Foto bij i'm a problem child, buti don't care [th] -2-

layla

sky pov

Een irritant geluid dringt mijn gehoor binnen en ik sla met mijn vlakke hand tegen mijn wekker.Ik zet me recht en grijns als ik terug denk aan gisteren, die nacht was zo geslaagt. Zuchten kruip ik mijn bed uit en kleed me aan. Even later als ik helemaal klaar ben loop ik de deur uit en neem mijn fiets, geen zin om mijn scooter uit de garage te nemen.Ik fiets naar school en zie mijn vriendinnen al staan."Kijk sky, ons kunstwerk word bewonderd" grinnikt Layla en wijst naar de vloekende directeur die met de telefoon aan zijn oor hangt. Ik grijns en loop samen met rose naar mijn kluisje, dat naast dat van haar is. Ik haal mijn kluisje leeg en zie Rose hetzelfde doen. Noah en Layla staan ook al bij ons en samen lopen we naar het lokaal. waar de directeur ons al staat op te wachten. Ik plof neer op me stoel en kijk naar de directeur."Noah cluysters, Layla Van Beeck, Sky De Laet en Rose Sluyers, jullie worden voor 3 weken geschorst, hoe durven jullie op school in te breken, én graffiti te spuiten, ik sta niet toe dat dat nog gebeurt!" roept hij met een kwade frons in zijn voorhoofd."Houd je bek, Ten eerste; ik doe wat ik wil Ten tweede; heb jij niks over mij te zeggen én ten derde; je kan mij de les niet spellen, ik luister niet, remember?!" grijnst Noah en Rose grinnkikt."Cluysters! ji..jij.. aahhg maak dat je van mijn school af bent, en de anderen ook!" schreeuwt hij en tot mijn grote plezier zie ik hoe hij bijna op ontploffen staat. Snel nemen we onze spullen en lopen de school uit. Gierend van het lachen ploffen we neer op 'ons' bankje en ik weet mij mij nog net vast te grijpen als ik dreig eraf te vallen.Rose veegt een lachtraan weg en we herstellen ons."Noah die was weer leuk" grijnst Layla en ik knik instemmend.na nog wat geshopt te hebben in het stad en naar een pizzeria geweest te zijn vertrekken we allemaal naar ons eigen huis. Mijn moeder kijkt me hoofdschuddend aan evenals mijn vader en ik rol met mijn ogen.
Ik loop naar mijn kamer en hoor mijn moeder nog net mombelen"wat moet ik toch met jou".Ik grinnik in mezelf en loop mijn kamer in, waar ik me omkleed en in mijn nest leg. En zo mijn weg naar dromenland op te zoeken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen