Okee ik schrijf meestal geen commentaar ofzo maar dit vind ik officieel mijn slechtste stukje hehe.Ik zou heel graag jullie mening horen (het mag zo negatief mogelijk zijn) Dankjee :D btw khb et zeker 10keer herlezen ofzo mss meer kweet echt ni hoe ik et kan veranderen en het klinkt soms dramatisch hehe zo stukjes wil ik dus weglaten mja...xxx

"Kun je me nog een keer uitleggen waarom ik hier ben en niet bij Jana thuis?"begon ik."Ssssht,kun je heel even zwijgen"zei hij lief.Oh jha tuurlijk rustig blijven klinkt heel logisch en waarom staar je eigenlijk uit het raam..."Kun je stoppen met zeuren"onderbrak hij me.Nee tot ik een logisch verklaring heb.Ik huppelde de keuken binnen en opende alle kastjes opzoek naar wat eetbaars.Ik hoorde zijn voetstappen naderen."Hey, wat doe je"vroeg Harry toen hij de keuken binnenwandelde."Waarom ben ik hier?"vroeg ik nogmaals.Euhmm omdat,kom je even mee.Ik volgde hem weer de woonkamer binnen,met zijn hand opende hij het gordijn."Zie je die grote zwarte auto daar?"fluisterde hij."Ja?"zei ik kortaf.Die auto is ons dus al de hele dag gevolgd en nu denkt hij dat we.."Daten"vulde ik hem aan.Ja en daarom is het beter dat je vanavond hier blijft.Nee bedankt.Ik greep mijn jas vast en liep de gang binnen.Wacht.Hij pakte mijn arm beet."Het klinkt misschien egoïstisch maar het is slechts een nacht ik beloof dat zodra je opstaat je weer weg mag."ging hij verder.Ik zal er over na denken en omdat ik voorlopig toch nergens heen kan en jij zeker niet van plan bent om mij weg te brengen moet ik wel blijven maaaar...jij slaapt op de bank."Bedankt ik sta echt bij je in het krijt"zei hij met een glimlach en liet mijn arm los.Ik staarde wat voor me uit en wachtte tot Harry het gesprek weer begon,met veel tegenzin bleef ik hier vanavond logeren maar ik wist dat als mij dit zou overkomen ik net hetzelfde zou doen.Dus...heb je zin in een potje monopoly ?Klinkt interessant."Zeurkous"Hij porde me in de zij en trok me mee naar boven,we liepen de trapjes en bij elke stap hoorde je iets kraken."Je hebt een leuke kamer"zei ik eenmaal we aankwamen.Bedankt,euhmm je mag al gaan zitten op mijn bed hoor.Ik plofte neer op zijn bed en staarde naar Harry die een doos uit zijn lade probeerde te pakken."Heb je hulp nodig"lachte ik."Nee hoeft niet je hebt de mannenkracht daar niet voor"plaagde hij.Wat?Ik krijg die doos er zo uit.Ik sprong van zijn bed en duwde hem aan de kant."Let maar eens op "grapte ik.Ik pakte de doos vast met mijn beide handen en probeerde hem eruit te krijgen."Je doet het fout"lachte hij,hij duwde me aan de kant en probeerde mijn handen los te krijgen.Je doet het zelf fout.Ik duwde hem terug."Laat los Harry"glimlachte ik.Nooit.Hij duwde me nog een laatste keer waardoor we samen op de grond belandden onze gezichten zaten slechts enkele centimeters van elkaar,ik keek hem recht in zijn donkergroene ogen aan en hij in de mijne."Je hebt mooie ogen"stoterde hij,hij kwam almaar dichter tot ik hem stopte met mijn hand.Ik zou hem zo graag willen kussen maar iedere keer dat onze ogen elkaar weerkaatsten vergat ik dat ik niet op hem verliefd mocht worden ik wist dat er toch niets tussen ons zou komen hij was wereldberoemd,had 6miljoen fans en ik was niemand vergeleken met hem."We kunnen ook een film kijken"mompelde ik.Ja dat euhm is een goed idee.Hij hielp me overeind en liep de kamer uit.Geseneerd volgde volgde ik hem weer de woonkamer in,ik zetelde me in de sofa en wachtte tot Harry een film had uitgekozen.Is 'Charly St. Cloud' goed?"Ja,ja dat is eigenlijk mijn lievelings film"fluisterde ik.Hij lachte even en stopte daarna de film in de DVD speler,hij ging naast me zitten en duwde me een dekken in de handen."In het geval je koud hebt"lachte hij.Ik lachte terug en vouwde het deken open.Heb je misschien trek in iets,ik heb nog ijs staan.Nee en doe niet zo overbezorgd ik zal wel zelf iets ha...Shit.""Wat is er?"vroeg hij.Ik..ik heb beloofd mijn ouders te bellen vandaag en...en dan moest ik me 2uur klaarmaken van Jana en dan en nu ben ik hier en,en ik heb ..."Wil je misschien nu bellen?"onderbrak hij me.Nee het is ok,ik bel morgen wel ofzo als ik niet weer beland bij een hopeloze celebrity.Hey jij bent hier degene die niet eens een grap kan uithalen en waarom moet je zo dringend bellen je bent immers al 19?"vroeg hij verward."Ja maar ik ben niet degene die 19jarige meisjes gijzeld om zelf niet in de problemen te komen"lachte ik.Ally kom terzake!"Haha dus je geeft toe,gijzelaar"grapte ik,ik sprong weer van de zetel en liep rond."Ally Benson kom onmiddellijk hierheen"lachte hij en hij sprong ook van de zetel en rende achter me aan.Hij greep me aan mijn zij en sleurde me terug de woonkamer binnen.Laat me los of ik ..of ik.."Of je doet wat?"lachte hij en gooide me in de zetel.En nu jongedamme ga jij me alles vertellen.Giechelend zette ik me recht."Ok,ok als de film gedaan is erewoord."zuchte ik.Hij deed mijn haar achter mijn oor en knikte.

Reageer (1)

  • DaisyxLouis

    zo mooi,
    ik wil meer
    dus hoop da je het begrijpt en snel verder schrijft
    liefs me xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen