imagine..

je hebt net de grootste ruzie ooit gehad met je papa en hij heeft je in het gezicht geslagen.je loopt al huilend het huis uit op je blote voeten met enkel je pyjama aan.je hebt geen idee waar dat je naartoe aan het lopen bent,maar wanneer je bij een park aankomt stop je en ga je op een bank zitten.je gooit je armen rond je knieen en legt je hoofd er boven op en begint te huilen.na een 5 tal minuten zitten te huilen hoor je iemand vragen'hey wat's wrong?' je schrikt je rot en kijkt de jongen aan.je veegt snel je tranen weg en zegt dat er niets is.'not lie to me, i see there's something wrong.' zegt de jongen na dat hij naast jou op de bank is komen zitten.het maan licht schijnt op zijn gezicht en je moet je echt inhouden om de persoon niet te knuffelen.'Niall?' vraag je verbaasd maar met een lach op je gezicht.'yeah that's me! so now tell me why a beautiful girl like you is here alone and crying?' vraagt hij met een bezorgde blik.
je vertelt wat er gebeurd is en hij geeft je achteraf een stevige knuffel.je huilt uit op zijn schouder en bedankt hem om naar je te luisteren.'your welcome sweety.' 'where do i must to go now? all my family lives out town.' zeg je met tranen in je ogen.'do you want to go to my place? the boys are there also.' stelt Niall voor en je knikt.jullie staan recht maar voordat je verder kon stappen zegt Niall.'you don't gonna walk without shoes,so spring on my back.and here is my jacket i can see that you are freezing.' 'okay.' na een 10 tal minuutjes stappen komen jullie aan bij zijn appartement.


'come i will give you some warm clothes.' zegt Niall wanneer jullie langs de achterdeur het huis binnen stappen.jullie stappen door de woonkamer waar alle jongens je aankijken.je word plots heel verlegen en voelt dat je hoofd knal rood word.'hi.' is het enige wat je uit je mond krijgt.de jongens zeggen 'hi.' terug en Niall neemt je mee naar zijn slaapkamer om je daar warmere kleren te geven.hij laat je even alleen om je om te kleden en komt na 5 minuutjes terug de kamer binnen.wanneer hij de kamer binnen stapt loop je naar hem toe en geef je hem een knuffel.'thank you Niall, thank you for everything!' hij knuffelde je stevig terug.'no probleme my princess.'

na een uur tv te hebben gekeken met de jongens ben je inslaap gevallen op Niall zijn schouder.de volgende morgend word je wakker met nog steed Niall zijn schouder onder je hoofd.je lacht even omdat hij zo schattig is als hij slaapt.Niall is altijd al je favoriet geweest van 1D natuurlijk zie je de anderen jongens ook graag maar Niall heeft een speciaal plekje in je hart.je neemt je gsm en gaat op twitter.je kijkt ofdat Niall iets getweet heeft en ja hoor.hij heeft een foto van jou gepost waardat je aan het slapen was op zijn schouder.'i never had this feeling with a girl before.but i know it for sure that she is the girl i wanna marry some day xx' je glimlach kaan niet meer groter.je ziet dat Niall wakker wordt en hij zet zich rechtop.'do you see my tweet?' vraagt hij en je knikt.'it's weird but i think i love you.' zegt hij terwijl hij naar zijn handen kijkt.'i love you too Niall.' hij krijgt een serieuze grijns op zijn gezicht en kust je op de wang.

dit is het begin van een sprookje waar nooit een einde aan komt!

i hope you liked it Natalija! x

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen