1DxHorselover!
Oja en als ik het schrijf is het vanaf een Amy of Liam POV.

Ik werd weer wakker. Ik voelde een arm om me heen. Ik keek opzij en zag dat het Liam was. Achter me hoorde ik een paard ik draaide me om en zag dat dat Angel was. 
Liam: "Hee je bent wakker!"
Ik: "Ja, hoelang heb ik geslapen?"
Liam: "3 uurtjes."
Ik: "Wow zolang, heb je heel de tijd zo gezeten?"
Liam: "Ja heel de tijd."
Ik: "Je had me best wakker mogen maken hoor!"
Liam: "Nee je lag zo lief te slapen en zelf heb ik ook geslapen."
Ik: "Aha, is je vriendin er ook bij?"
Liam: "Danielle? Ja die is er ook bij maar die is nu ergens op het terrein aan het lopen."
Ik: "Oke, zullen we naar haar toe gaan?"
Liam: "Ja is goed."
Ik stond op, aaide Angel nog even snel en gaf hem een kusje op zijn neus. Daarna liep ik achter Liam aan. Laure stond samen met de andere jongens bij de springring. Eerst liep ik naar hun toe.
Niall: "Heei schone slaapster, ben je weer wakker!"
Ik: "Ja anders sta ik hier niet hè!?"
Niall: " Uh ja dat is waar"
Ik liep verder naar Liam. Hij stond bij een meisje met zwart beetje krullend haar. Dat is waarschijnlijk Danielle. Ze stond een beetje met een boos gezicht naar voren te kijken. Ik tikte Liam aan en keek met een vragend gezicht naar hem. Hij haalde zijn schouders op, als teken dat hij het ook niet weet. Nouja het zal wel. Ik liep weer terug naar Laure.
Ik: "Je moet toch zo rijden?"
Laure: "Ja ik ga nu Jazz opzadelen, ga je mee?"
Ik: "Ja ik ga mee."
Samen lopen we naar de stallen. Laure ging bij Jazz zijn box in en deed zijn halster om. Ik pakte alvast de spullen, en Laure zadelde hem op. Ik hield hem vast terwijl Laure zich omkleedde. Toen ze klaar was steeg ze op en reed naar de bak. Ik ging naast Jazz lopen. Ze reed de bak in. Ik ging tussen Niall en Liam instaan. Danielle stond nog steeds boos voor zich uit te staren. Ik pakte het boekje waaruit ik het proefje zou voorlezen en legde hem alvast op de goede proef. 
Harry: "Ze ziet er echt mooi uit!"
Louis: "Is onze Hazz een beetje verlieft?"
Ik: "Haha ja ze heeft haar mooiste jasje aangedaan. Maar ze heeft er wel eens nog mooier uitgezien."
Harry: "echt!?"
Ik: "jaaa!!"
Lachend keek ik op mijn horloge.
Ik riep naar Laure: "Je moet over 10 minuutjes! Loop je vast mee naar de bak?"
Laure: "Ja ik kom eraan."
Ze kwam naar ons toe, iedereen liep mee ook Danielle. Ik liep naar de zijkant van de bak. Vanaf daar zou ik moeten  voorlezen. Ik begon met het voorlezen nadat de jury een teken had gegeven. De jongens, Danielle en de vriendin van Louis Eleanor volgens mij, stonden aan de andere kant. Na 10 minuten voor te lezen ben ik klaar. Gelukkig hoeft Laure maar 1 proef want mijn stem was schor geworden.
"Je was geweldig" zei ik met een schorre stem.
"Dankje! Heb je zo hard geroepen dat je stem helemaal schor is?" antwoordde Laure lachend.
"Ja volgens mij wel."
"Hee jij bent toch de vriendin van Liam?" vroeg Laure aan Danielle.
"Ja dat ben ik" zei Danielle met een nadruk op ik. Ik keek Liam even aan. Hij keek net de andere kant op. Laure ging Jazz nog even uitstappen Harry ging met haar mee.
"Ik loop nog even naar Angel lopen jullie mee?" zei ik.
"Ja wij lopen mee" zei Louis "Oh en dit is Eleanor, mijn vriendin"
"oke, ik ben Amy aangenaam kennis te maken!" ik pakte de hand  van Eleanor aan die ze uit stak. "hetzelfde!" zei ze met een glimlach. Zij was wel aardig! Ik liep nu snel door naar Angel. "hee knapperd, Is alles goed?" hij hinnikte als groet. Ik deed de staldeur open en deed zijn halster om. Ik zette hem vast en pakte de borstels. Ik begon hem te borstelen. "Mag ik hem ook borstelen?" vroeg Eleanor. "Jahoor kom maar" antwoordde ik. Ik gaf haar een borstel en ze begon hem ook te poetsen. Na een tijdje was hij weer helemaal schoon. "Zullen we nog even met hem lopen?" "Ja is goed" antwoordde Eleanor. Ik maakte Angel los en stapte met hem de stal uit. Samen liepen we met hem over het terrein. Ik kreeg een paar complimenten van mensen hoe mooi hij was. Ook van Eleanor kreeg ik een compliment. Angel was een beetje vrolijk en hij danste over het terrein. We kwamen langs Liam en Danielle die ruziënd tegen over elkaar stonden. Ik keek Eleanor even aan. En Angel trok aan het halster touw. Voordat ik het wist had hij zich losgerukt en liep nu naar Liam en Danielle. Hij ging tussen hun in staan. 
"Angel!?" vroeg Liam vragend. "Angel hier komen nu!" riep ik. Ik liep naar angel toe en nam hem over van Liam. "Sorry hij rukte zich los en ik kon hem niet meer houden."
Verontschuldigde ik me.
"Geeft niet hij is sterk" zei Liam
"Had je niet uit kunnen kijken, dat rotbeest had me kunnen vertrappen!" mengde Danielle zich in het 'gesprek' 
"Ten eerste hij zou je niet vertrappen daar is hij te voorzichtig voor en ten tweede het is geen rotbeest, de enige die hier stom bezig is ben jij!" zei ik nog aardig rustig. Daarna liep ik met Angel weg. Met een verbaasde Liam Danielle en Eleanor achterlatend

Reageer (1)

  • LaureWithAnE

    Je schrijft echt geweldig, morge schrijf ik wat! Xxx love

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen