elise's pov
na het gesprek met keeve ben je bij de training gaan zitten en de coach zo veel mogelijk vermeden. tegen de avond ben je zonder eten naar boven gegaan en heeft de tweeling eten gegeven. als er op de deur word geklopt doe je open en ziet Xavier met wat eten staan en laat hem binnen 'je moet wat eten' zegt hij. je rolt met je ogen 'heb geen honger' zeg je 'eet of ik duw het naar binnen' zegt hij. je zucht en pakt dan maar wat te eten. 'zo goed' zeg je als je je mond leeg hebt. 'ja een stuk beter' zegt hij met een lach. je eet niet veel omdat je gewoon geen hoger hebt, maar je hebt Xavier blij gemaakt. je gaat op je bed liggen en sluit je ogen. 'moe?' vraagt 'koppijn ben tegen de muur aangeduwd door die rotcoach van jullie' grom je en sluit je ogen weer. je zit na te denken over wat je gaat doen als je weer naar huis gaat. 'je zit op mijn voeten' zeg je 'o sorry' zegt hij en gaat anders zitten. hij veegt je pony uit je gezicht 'wat is er' vraagt hij 'zit te denken' zeg je met een oog open 'waarover?' vraagt hij 'ergens over' zeg je. hij blijft door vragen maar na een half uur geeft hij op. ' ik ga slapen' zeg je en duikt je bed in. Xavier komt naarst je liggen. na 2 uur is hij in slaap gevallen en stap je voorzichtig het bed uit.

Xavier's pov
je merkt licht dat elise het bed uit is gestapt. je doet je ogen open en ziet dat ze een voetbaltenue aan heeft getrokken en bezig is haar haren te vlechten. je doet alsof je slaapt als ze de kamer uit loopt. als je merkt dat ze naar buiten is gelopen ga je voorzichtig bij het raam staan. je ziet dat ze aan het trainen is en het gaat zoals jij het zo ziet goed het lukt haar weer te scoren. je vraagt je af of ze weer hissatsu's kan. je vraag word snel beantwoord als ze haar spirits of the winter doet. je besluit ook naar buiten te gaan om haar te helpen. als je naar buiten loopt zie je dat ze bij de bank staat met een fles water. 'hulp nodig' vraag je en ze verslikt zich in het water 'sorry' zeg je en klopt op haar rug 'doe dat nog een keer en ik maak je zo af' zegt ze terwijl ze weer op adem komt 'ik wist niet dat je zou schrikken en nu heb ik mijn wraak voor laatst' zeg je met een lach 'boeit me niet jij stikte niet' zegt ze 'maar wat doe jij hier' 'ik kan jou hetzelfde vragen' zeg je 'trainen' zegt ze.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen