Ik word wakker door de zon die in mijn gezicht schijnt. Ik sta op, neem de stapel papieren van mijn nachtkastje en loop naar het terras waar alle jongens ook al zitten. “hier Lize, ik heb dit al even voor je afgeprint bij de receptie gisterenavond.” Zeg ik terwijl ik haar de papieren geef. Ze begint te lezen en haar ogen worden groot. Niall die naast haar zit leest met haar mee en hij vraagt: “wow heb jij dat helemaal zelf gemaakt?” “ja maar het stelt niets voor.”zegt ze. Hij neemt de papieren uit haar handen en leest de andere pagina’s ook door. Daarna geeft hij de papieren door aan de andere jongens en die lezen het ook door. Ze kijken allemaal naar Lize en ik denk dat ze nu wel door de grond wil zakken. “je weet echt veel van ons he?” vraagt Liam. “ja maar het was nog niet af. Jullie gewicht, kleding en schoenmaten moesten er nog bij.” “weet jij dat dan?”vraagt Louis. “Euh ja dat staat allemaal in mijn schriftje. “Welk schriftje? “ vraagt Zayn. “dit schriftje.”zeg ik terwijl ik het schriftje geef. Mag ik het je morgen terug geven?” vraagt Zayn aan Lize. “ja is goed.” antwoordt ze. “ik wil zwemmen !!!!” roept Louis. “Ok tot aan het zwembad. Zegt Lize terwijl ze naar binnen loopt. Even later komt ze weer buiten en loopt ze naar het zwembad.

Louis.

Ik kom toe aan het zwembad en Lize zit er al. Ze is een boek aan het lezen en heeft mij nog niet gezien. Ik ga naast haar zitten en ze kijkt op. “ga je nog zwemmen?” vraag ik en ze knikt. Ik ga aan het water staan en voel met mijn dikke teen aan het water. “mietje!” roept Lize naar mij waarna ze in het zwembad springt. Ze komt boven en het lijkt alsof een gele lamp haar beschijnt. Ik knipper met mijn ogen en het is weg. Ik spring ook in het water en als ik bovenkom zie ik Lize niet meer. Ik wil me juist omdraaien als ik naar beneden geduwd word. Daar is ze dus. Als ik boven kom komt de rest juist toe aan het zwembad. Lize hijst haar uit het zwembad en weer is er die gele schijn. Ze loopt naar de glijbanen en de redder zegt: “zou je daar wel opgaan meisje? Daar krijg je misschien wel een blauwe plek van.” “wat kan mij dat nu schelen dat ik daar misschien een blauwe plek van krijg.” Zegt ze en ze verdwijnt in de glijbaan. Ik ga op een stoel liggen en sluit mijn ogen. Als ik op kijk zie ik dat Harry haar rug aan het insmeren is. Ik kijk naast mij en ik zie dat Claire ligt te slapen. Ik hef haar op en spring met haar in het zwembad. Ze komt proestend boven en kijkt me lachend aan terwijl ze zegt: “die krijg je terug Louis William Tomlinson.”

Reageer (2)

  • RinStarz

    Haha zaaaalig :D

    1 decennium geleden
  • Bluecarrot

    Haha,
    Snel verder !!
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen