13

Hij stelt het meisje voor als Layla. “jij moet lize zijn.” Zegt ze en ik knik.”hij heeft zoveel over je vertelt, hij kon niet over je ophouden.” Ik kijk raar naar Harry. Plots schiet die droom van in het vliegtuig me weer te binnen. Als we bij de jongens naar binnen gaan probeer ik zoveel mogelijk afstand te houden van hem. Ik ga in de zetel zitten en de jongens vragen ons nog een beetje van alles. Plots vraagt Louis:”wie is er allemaal single?” iedereen steekt zijn hand op en Louis zegt: "Wow! Ik heb keuze uit 6 knappe meiden!” iedereen begint te lachen. Jongens ik ben moe dus ik ga maar eens naar bed.” Zeg ik en Lotte zegt:”wat heb jij vandaag? Je hebt de hele heenweg ook al geslapen.” “geen idee” zeg ik en ik ga naar buiten. Als ik in mijn bed lig kan ik niet slapen dus start ik mijn laptop op. Terwijl hij aan het opstarten is haal ik een boekje uit mijn valies. ‘weetjes over One Direction’ heb ik er in het groot opgeschreven. Mijn laptop is eindelijk opgestart doe ik word open. Ik zet alle weetjes en andere dingen van 1D in een tekst. Met Foto’s en Liedjesteksten enzo. Ik ben alles aan het herlezen als mijn oogleden zwaar worden en toevallen.

Lotte.

We hebben nog lang met de jongens en Layla gepraat maar na een tijd gaan we ook naar ons huisje. Ik ga eens kijken naar lize. Ze zit rechtop met haar laptop op haar schoot en een schriftje naast haar. Ik haal voorzichtig het schriftje en de laptop weg en probeer haar neer te leggen. Als dat gelukt is ga ik met de laptop en het schriftje naar de zetel. Iedereen is al gaan slapen en eerst lees ik het schriftje door. Wow er staan dingen in waar ik zelf niks van afwist. Als het schriftje uitgelezen is begin ik op de computer te lezen. Wow heeft ze dat allemaal vanavond gemaakt? Ik neem de laptop mee naar de receptie en vraag of ik daar iets kan afprinten. Na 10 minuten ben ik weer in ons huisje en ga ik ook naar bed want het is al 5 uur.

Reageer (1)

  • RinStarz

    Gosh love it love it love it! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen