De date
We kwamen net aan van ons korte shopping middagje,ik zette me achter de laptop en melde me aan op twitter."80 nieuwe volgers??fluisterde ik verbaasd.Ik drukte Harry's profiel aan en las zijn nieuwste tweets."Ik kwam net dit ene meisje tegen in het winkelcentrum @AllyKBenson, ik hoop dat ze vanavond komt opdagen."
"Ally tegen wie praat je"riep Jana vanuit de woonkamer.De kerstman en kom dit even lezen.Ik hoorde haar voetstappen langzaam dichterbij komen tot ze vlak achter me stond."Ik..ene meisje...@AllyKBenson...opdagen.."mompelde ze.Wat?Dat zou ik moeten zijn,uugh je bent niet eens een directioner.Euhmm Jana ik ben ook niet van plan om te gaan.Ik sprong van de bureaustoel en plofte me in de zetel."Je moet wel en anders dwing ik je ertoe"grapte ze.Ze duwde m'n voeten aan de kant en zette zich naast me."Hoe graag ik ook zelf zou willen gaan,jij kreeg een uitnodiging ik niet."ging ze verder.Jana fzjfgyuejd ik probeer Tom&Jerry te kijken."Ally dat is de leeuwenkoning"prevelde ze."Bedweter"zuchte ik.Sta op,Ally sta op.Ze ging voor de tv staan en bedekte het beeld zo goed mogelijk.
"Als ik ga,mag ik deze film dan uitkijken"zeurde ik.Ieeeep bedankt Ally!!!Ik ga je outfit alvast klaarlegen.Ze knipoogde nog een laatste keer en liep dan de trappen op.Dankjeee Jana,nu ben ik eindelijk alleen.Op mijn tippen liep ik de woonkamer uit,ik zocht snel mijn gsm en propte hem daarna in mijn tas.Ik haalde nog snel even een ijsje uit de frigo voor onderweg en bevond me daarna weer in de gang."Nu nog mijn jas"fluisterde ik."En waar denk jij naartoe te gaan."klonk een zware vrouwenstem.Geschrokken draaide ik me om."Hehe Jana ik wou me al voorbereiden enzo"mompelde ik.Jaja kom jij maar met mij mee.Ik zuchte nog een laatste keer en volgende Jana de trapjes op die trouwens alles al klaar had gelegd,mijn outfit en de make-up.
Na 2 uur voorbereiding,niet alleen voor mijn outfit maar ook voor mijn uitspraak en eetgewoonten was ik eindelijk goedgekeurd.
"Ik ben echt trots op je"zei Jana terwijl ze nog de randjes van m'n kleedje goedplooide.Jaja zal wel maar je moet wel weten dat ik dit alleen voor jouw doe,die Harry gast vind ik toch niet leuk."Uhu tuurlijk dat zeggen ze allemaaaaaal."Lachte Jana en ze duwde me de deur uit met een beetje taxigeld in mijn hand."Yes nu kan ik hem smeren"fluisterde ik."Dat hoorde ik."fluisterde ze terug.Lachend stapte ik de taxi binnen,ik overhandigde de chauffeur het briefje dat Harry me gaf en bleef stil afwachten.Na drie kwartier stopte de taxi voor een oude café genaamd'Bea's of Bloomsbury."Hier zijn we dan, dat is dan 53dolar."stamelde hij.Ik gaf hem het geld aan en stapte de taxi uit.Ik liep bar binnen en keek gedesoriënteerd rond."Hey zoek je mij soms"zei Harry terwijl hij met zijn hand rondzwaaide."Nee eigenlijk zocht ik sinterklaas"zei ik en ik zette me neer tegenover Harry."Haha,Ally toch?"zei hij lachend.Ik keek hem scheefjes aan dat hij dat echt grappig vond,hij dacht waarscheinlijk dat ik indruk op hem probeerde te maken net als al die andere tienermeisjes maar deze keer had hij het fout."Ja dat is mijn naam"antwoorde ik kortaf." Euhm ik moest nog mijn excuses aanbieden voor die tweet ,ik was gewoon boos op de pers ,dat is dus de reden dat we ook hier zijn en niet in een chic restaurant,ik denk niet dat mensen verwachten mij hier te zien hoe dan ook het spijt me,ik wou je niet kwetsen."fluisterde hij.Ik staarde naar de grond en probeerde met mijn voet m'n schoenveters los te trekken."Waarom denk je dat je me hebt gekwetst"begon ik.Ik weet niet ik dacht gewoon..."Dacht?"onderbrak ik hem.Je zou beter stoppen met denken zodra deze 'date' of hoe je dat ook noemen mag gedaan is ga jij weer naar je perfecte rockster leventje terwijl ik elke dag bang afwacht tot ik gewoon stop met ademen ,ja ik ben een kankerpatient maar maak je maar geen zorgen zodra ik er niet meer ben zal je imago weer veranderen in mislukte flirter,bedankt om me hier heen te sleuren ik wens je nog het beste toe,bye.Ik pakte mijn tas vast en liep het café uit,de traantjes prinkelden in mijn ogen iedere keer als ik het woord kanker zei."Wacht"smeekte hij,hij greep mijn arm vast en draaide me naar zich toe.Ik wist niet nou ja.."Je kan er toch niets aan doen."onderbrak ik hem weer.Misschien ook wel."Geloof me je bent beter af zonder me."Ik liep de andere kant op en zwaaide met mijn armen om een taxi te stoppen."Ik wil me er niet mee bemoeien maar je zal hier niet snel een taxi vinden misschien kan ik je thuis brengen?"vroeg hij lief.Ik red me wel.Okee dan het was maar een aanbod en als je je bedenkt ik wacht in mijn auto.Dan kun je lang wachten want ik kom toch niet."Wees niet zo koppig en kom mee"lachte hij,hij greep mijn arm weer vast en trok me naar zijn auto.Hij opende de deur en wachtte tot ik instapte."Wat ben je toch een gentleman"zei ik sarcastisch.Lachend staptte hij in.En nogmaals begreep ik hem niet,hoe kon hij dat nu grappig vinden of alles negeren wat ik tegen hem zei.De reden dat ik zo tegen hem deed was omdat ik niet verliefd wou worden op hem maar hij maakte het me zo moeilijk zelfs als ik hem beledigde bleef hij lief doen.
Reageer (1)
ik zen benieuwd hoe het verder gaat xxxxx
1 decennium geleden