Thuis...
Ik moest bijna huilen. Ik vond dit echt niet leuk! En dit was mijn droom? Ik moet het mama vertellen! Snel sjeeste ik naar huis. Ik smeet mijn fiets op de grond en kwam schreeuwend het huis binnen. MAMAAAAAAAAA! Ik hoorde dat mijn moeder een beetje bezorgt was want ze zei: Wat is er liefje? Ik barstte in tranen uit. Liefje? Mama, ik word misschien niet aangenomen. Ik wordt gedwongen om me kaal te scheren als ze dat willen en dat wil ik niet. Dus ik moest vragen invullen en toen had ik ingevuld ik weet niet. En ze zeiden van als je dat niet doet dan word je niet aangenomen!! Mijn moeder kwam naar me toe om me te troosten. Ach liefje, ik weet ook niet wat je moet, maar het komt vast wel goed. Zeg maar gewoon dat je het wel wilt. Bij heel veel modellen gebeurd het niet eens! En anders dan doe je alsof je haar kaal is! Doe je een haarnetje op! De wereld werd ineens een stuk vrolijker. Hé ja! Dat is een idee! Maar mam, ik ben zomaar tussen ons gesprek weg gegaan! Nu zullen ze me wel nooit aan nemen! Wat moet ik doen? Mijn moeder zei: Bel ze gewoon op. Zeg dat het je teveel werd en dat je spijt hebt en wanneer je weer mag komen! Ik zuchte. Okee, laat ik dat maar doen.
Er zijn nog geen reacties.