Lily Rose
Ik word weer even wakker als ik merk dat ik word opgetild. Even later word ik in mijn bed gelecht. Louis geeft me nog een kus op men voorhoofd en loopt dan stil mijn kamer uit.
-
We zitten in de auto,we liggen de hele tijd in een deuk om de domme grappen van Louis en Harry's droge reacties. We zijn op weg naar een plek waar Liam een keer gegeten heeft met zen ouders. Het is echt lief van de jongens dat ze me mee hebben genomen op vakantie. Ze hebben deze vakantie geregeld voor mij om de slechte tijd even te vergeten, en voor hun zelf natuurlijk want ze hebben wel een break verdient.
Niall en ik zitten melig mee te zingen met de liedjes op de radio. Na een tijdje doet Liam ook gezellig mee. Zayn zit ons lachend te filmen. Na een tijdje zegt Lou dat we er zijn. We stappen allemaal uit en lopen richting het restaurant. Opeens komt er een Grote jeep recht op me af. Ik word door de auto geschept. Met kracht word ik naar achter gesmeten door de kracht waarmee de auto op me knalde. De land verderop met een harde klap op de grond. Het word even zwart voor men ogen. Als ik mijn ogen weer open krijg hoor ik mensen schreeuwen. 'ZAYN!!' schreeuw ik uit. Mijn zicht word steeds wazig, ik word er bang van. Dan word alles zwart en voel ik niks meer.
Er zijn nog geen reacties.