Sorry!
Sky
ik trok Niall tegen me aan en zag Duncan naar ons kijken. hij had zeker niet verwacht dat ik het overleefde. hij gooide een stuk hout naar Niall. ik ging voor Niall staan. ineens rende Levi en Samuel ook naar binnen. fijn dit zeg... "hoe komen jullie toch steeds terug?" vroeg Niall. "door Sky en haar beste vriendin." zei Levi. ik trok het stuk hout weg en gooide die op de grond. "nu ben ik het echt zat." zei ik en wilde naar Duncan rennen. "doe maar niet." zei Samuel. ik hoorde een raar geluid, maar zette gewoon door. elke centimeter die ik kon zetten..
ik zakte halvewegen op de grond en bedekte mijn oren. Niall kwam naast me zitten en probeerde ook mijn oren te bedeken. ik kon gewoon horen wat ze zeiden.. "kom een stap dichterbij en Sky krijgt problemen." zei Samuel. ik zag dat Niall weg werd getrokken door Amelia en Harry. ineens werd alles wazig en voelde ik de drang dat de mensen waar ik op gaf ineens mijn vijanden waren en dat ze kapot moesten. iedereen ging kapot!
Louis
ik was het er helemaal niet mee eens dat Sky zichzelf opofferde om de andere te redden. of dat ze gedwongen werd door Duncan.. wij hadden Levi, maar ze hadden Noa! Liam was helemaal overstuur en Niall had zichzelf opgesloten. iedereen probeerde de deur open te krijgen van Niall's kamer.. nu was het mijn beurt. "laat de jongen met de hersens het doen." zei ik en duwde de andere aan de kant. iedereen moest lachen. ze hadden waarschijnlijk niet verwacht dat ik hersens had onder al dat haar. ik trapte tegen de deur aan die meteen open ging. "als de pro even mag." zei ik en liep naar binnen. ik werd meteen bekogeld met iets. "Niall stop met gooien!" riep ik. "rot op." zei hij. "blijkbaar wil je dus niet weten waar je girl is." zei ik en ging op zijn bed staan. "dat weet je niet!" riep hij en wees ergens heen. ik pakte zijn hand en wees hem mijn kant op. "dat weet JE niet!" "weet ik wel en kom uit je nest!" riep ik. "ga je tong in Star's oor steken ofzo." oke dit ging dus TE ver. ik pakte de rand van zijn bed vast en gooide die om. "LOU!!" ik pakte zijn been vast en trok hem de kamer uit. "was dat zo moeilijk?" vroeg ik. Niall bleef op de grond liggen en keek naar de muur. Conner liep langs. hij keek naar Niall en liep gewoon door. niet veel later kwam hij terug. "is dit de nieuwe manier om stoer te doen ofzo?" vroeg hij en keek nog steeds naar Niall. "hang jeugd." zei Aaron toen hij voorbij liep. "jongens ga weg en laat mij hier! ik ben niet in de stemming om iets te doen!" zeurde Niall en duwde mijn hand weg. "fijn! doe geen rare dingen als we weg zijn!" riep ik hard ik zijn oor en liep weg uit de kamer. "wat ga je doen Lou?" vroeg Harry. "zoeken waar ze wonen." zei ik kort en maakte mijn weg naar buiten.
"zoals iedereen weet is de story gestopt maar ik ga waarscheinlijk een nieuwe vampire story maken voor @CelinexLouis xx (kon het niet laten om nog een stukje te plaatsen. misschien krijg ik nog wat ideen om dit verhaal goed te eindige!
Reageer (2)
ik wacht al super lang op een nieuws stukje en het is een goed dus het zal je wel lukken om er meer te bedenken
1 decennium geledenJE KAN HET!
Jaaaaaaaaaaa Stukje! Ik wil meer, please geev me straks nog een stukje pleaseeee!
1 decennium geledenEn yaaaay nieuw vampire story i can't wait! X