"Hey wat vind je van deze winkel"Zei ik terwijl ik met mijn vinger naar een paar etalage poppen wees."Blue??Is die winkel niet een beetje duur"vroeg ze kortaf."Hhaha i dunno jij trakteert,toch??"lachte ik.Jaja loop maar verder jij.Ze pakte mijn arm vast en trok me de Jack&Jones binnen."En we zijn hier omdat..."vroeg ik.Omdat ik een cadeau moet kopen voor mijn neef."Ahn stoer,ik ga even kijken bij de mannenkleding"lachte ik.Ja doe dat maar.Ik liep langs de brede rekken kleding op zoek naar iets dat ik zelf niet wist.De hele kledingzaak lag vol met kleren,overal,op de grond,kastjes ,de kassa."Ugh iedereen is zo slordig"fluisterde ik terwijl ik met mijn ene voet de baseball-vestjes aan de kant duwde."Het is hier soms veel slordiger"lachte een zachte mannenstem.Ik draaide me om om te kijken vanwaar de stem kwam en tot mijn verbazing stond ik oog in oog met Harry Styles.Gedesoriënteerd viel ik op de grond en probeerde ik weg te sluipen."Van wie loop je weg"lachte hij."Van jouw"riep ik hem na.Je weet toch dat ik je met gemak kan inhalen hé.Ik hoorde zijn voetstappen dichterbij komen en de volgende seconde stond ik weer oog in oog met met Harry Styles. Hey ken ik jouw niet van ergens.Nee,nee je kent me niet en je hebt me nog nooit gezien.Ik probeerde verder te sluipen maar kreeg mijn voet niet los uit zijn handgreep.Hij keek me recht in de ogen en fluisterde"Je denkt toch niet dat ik die donker bruine ogen zo snel zal vergeten."Ik staarde naar de grond en wachtte op iets dat me uit deze genante situatie zou reden."Hoe kon ik nou weten dat jij er iets om gaf"fluisterde ik terug.Nu keek hij naar de grond.Ik wou je niet kwetsen met die tweet,ik..."Wie zegt dat je me hebt gekwetst omdat jij erom geeft betekend het niet dat ik het ook doe."zei ik wat luider,ik stond op en verliet het plekje.Wacht, laat me me dan nog tenminste m'n excuses aan bieden.Hij stond op en liep naar me toe."Mag ik je trakteren op een drankje of iets anders maakt niet uit"fluisterde hij,hij keek me recht in de ogen aan en hield met zijn bijde handen mijn schouders vast.Wel euhm ik.."Jha ze wilt,ik bedoel heel graag"riep Jana er tussendoor."Perfect"glimlachte Harry en hij duwde een papiertje met het adres in mijn hand terwijl hij de winkel uitliep."Wat heb je gedaan"schreeuwde ik.Ik porde Jana in de zij en liep door.Dat is Harry Styles ,omg Ally jij hebt een date met HARRY STYLES omg,omg!"Jana doe normaal,het is geen date en ik ga ook helemaal niet gaan"riep ik terug."We gaan naar huis,de shopping middag ofzo is gedaan"ging ik verder.
We liepen de winkel uit en namen de eerste de beste taxi naar huis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen