O54 || Charlotte Rosaline Stewart
~I just can't
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Mooooii,,
Liedjeeeeeeeeeeeeeeee:
OMG... Eindelijk iemand die met soundtracks werd een liedje doet die word gezongen door Louis !~
Dusssssss,
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell erg bedankt Ellen !
Ik heb wel eens gevraagd aan een schrijver die met soundtracks werkte om ook eens een liedje te doen die word gezongen Louis want dat meisje deed alleen liedjes van One Direction.
En toen had dat meisje mij een mailtje gestuurd van, dat ze dat niet wilde doen want ze vond dat louis niet mooi kon zingen...
Hooofdstukjeeee:
Oke, ik kan maar 1 ding zeggen !
Geen woorden voor...
Echt waar ! Dit is echt zo mooi geschreven !
Maar even over dat tijdschrift waar je het over had !
Wat schreven ze dan allemaal over hun & wat was hun antwoord op je mail?
Nieuwgierig... Sorry...
Kudooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootjeee(flower)
X 1 decennium geleden
Joepie klinkt grappig maar zoals jij het vertelde niet... Echt goed dat je dat hebt gedaan jph!!
1 decennium geledenKrijgen jullie een agenda van school??? Wut xd
Ik moet volgende week pas beginnen met school
Ik haat Joepie, f**k echt, ik ben boos, laten ze die mail maar lezen ze!
1 decennium geledenen dit is zo mooi beschreven!<3
Love it lovely! I´m so happy the drama is over!
1 decennium geledenAwh so sweet!
1 decennium geledenWat schreef de Joepie dan over de jongens? Ik heb wel eens van het tijdschrift gehoord, maar dat is het wel
Snel verder <33