Liam

Sky en Louis waren de tafel aan het afruimen en de keuken aan het schoonmaken, Zayn en Xanthe lagen buiten muziek te luisteren, Harry en Amelia waren films aan het kijken en Niall en Star waren aan het praten. ik liep naar boven en pakte een vest. Noa wilde een stukje gaan lopen. geen problemen mee. ik liep naar buiten en bleef bij de deur staan. Noa kwam naar buiten en pakte mijn hand. "gaan we?" vroeg ze. "tuurlijk." zei ik en liep samen met haar naar het park.

"Sky doet echt een beetje raar." zei Noa. "ja, maar dat komt vanzelf wel goed." zei ik en draaide haar rondjes. "ja daar heb je gelijk in." ik trok haar terug. ze sloeg meteen haar armen om mijn nek. ik legde mijn handen op haar heupen en trok haar nog dichter tegen me aan. Noa lachte. "that's so cute." fluisterde ik in haar oor. ik trok haar een beetje van de grond en draaide ons een paar rondjes. "love you." zei ik. "love you more." ik gaf haar een kus en zette haar weer op de grond. ze nam daar gelukkig geen genoeg mee en liet me niet los. ze trok mijn hoofd nog dicht naar haar toe. ik opende mijn mond een beetje. na een tijdje opende Noa haar mond ook een beetje. ik kon het niet laten om een beetje te lachen. onze tong tikte tegen elkaar aan. we speelde een spel wat ik eindelijk begon te begrijpen.

"nog een stelletje.." zuchte iemand. "ja. ik vindt Liam en Noa echt niet bij elkaar passen." ik liet Noa los en keek naar de mensen die ons blijkbaar kende. "wat willen jullie nu weer?" vroeg ik. "zoals altijd." zei Duncan. "lukt je toch niet." zei ik en liep samen met Noa weg. "gaan we terug?" vroeg ze. "ja."

we rende naar huis. Noa stopte ineens met rennen. "wat is er?" vroeg ik. ze staarde naar me. eerste lachte ze, maar ineens leek het ineens alsof ze ging huilen. "Noa? wat is er?" vroeg ik opnieuw. "Liam we moeten rennen!" Noa en ik rende nog sneller dan eerst. Noa riep iets. ik werd weggetrokken door iemand. het was Amelia. "we moeten nu echt gaan!" ik trok me los en rende weer naar beneden. ik hoorde Niall achter me aan rennen. hij rende me ineens voorbij. ik dacht dat hij me tegen ging houden, maar hij rende gewoon door. Niall rende ineens naar Sky toe. lovedrunk..

Reageer (4)

  • WeLoveTommo

    meeeeeee wannt moore

    1 decennium geleden
  • BloodySky

    Vas Happenin'!!!!

    Verder (H)

    1 decennium geleden
  • Black0Soul

    Huh?

    1 decennium geleden
  • CelinexLouis

    what?!?
    snel verderrr
    wat gebeurd er? AAAA
    snel verderrr xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen