Dagboek
Liefste Dagboek,
Sorry dat ik weer in je schrijf maar ik wist gewoon dat ik je nodig had daarom nam ik je toch nog mee.Ik heb het echt verpest hé,weeral.Wel ik denk dat jij de enigste bent die weet hoe ik me voel.Op een of andere manier heb ik spijt dat ik ben weggelopen ,niet door Jana ik denk dat het gewoon aan mij ligt. Ik voel me gewoon schuldig om wat ik mijn ouders heb aangedaan ,ze wouden gewoon het beste voor mij.Nou ja ik zal het hiermee maar moeten doen zeker en ik beloof dat ik ze morgen bel dat is het minste wat ik nog kan doen.En wat gisteren betreft ,nou ik wist niet dat ze echt zouden denken dat ik Harry's vriendin ben,ik weet echt niet hoe ik dit moet rechtzetten als je suggesties hebt dagboekje dan hoor ik ze graag....
Allisoooooon,Allyyy,Waar zit jeeeh.Ik sloeg snel m'n dagboek dicht en stopte hem onder de lakens.Hey hier zit je dus.Jana kwam naast me zitten en haalde mijn dagboek tewoorschijn."Schrijf je hier nog steeds in"lachte ze."Jha"antwoorde ik kortaf.Ik gritste mijn dagboek uit haar handen en legde hem onder mijn kussens."Eigenlijk kwam ik mijn excuses aanbieden"begon ze."Ik luister"glimlachte ik.Het spijt me ik wil het je niet moeilijker maken dan het al is...En om het goed te maken trakteer ik jouw op een dagje shoppen.Ze stond op en rijkte mij haar hand.Ik lachte even en greep dan haar arm vast."Dus waar gaan we naartoe Oxfort street,.."vroeg ik lachend."Nope iets veel beters we gaan naar Madison avenue."giegelde ze.
Reageer (1)
Super , zeker verder doen x
1 decennium geleden