Aangeschoten
Joke draaide met haar ogen en ging terug bij de vrienden van Jannes staan.
Die hadden in afwachting van het beging van het kussengevecht een bak bier bovengehaald.
Mag ik ook een pintje, boys? Zei Joke luid terwijl ze haar arm rond Tim legde. De jongens lachten en Jannes reikte haar een flesje aan.
Jij ook Tina?, vroeg hij. Tina aarzelde even en stak toen haar hand uit.
Ze wou niet dat hij haar een seut zou vinden. In een mum van tijd was de bak bier leeggedronken. Iedereen was al serieus aangeschoten en ook Tina voelde zich licht in haar hoofd. Wat later begon er luide muziek te spelen en gaf de voorzitter van de hockeyclub nog een korte toespraak voor het kussengevecht zou beginnen. Tina keek links van zich en zag Joke en Tim aan de zijkant van het podium staan kussen. Die zou ze ook niet meer zien voor de rest van de avond. ze zou Joke echter niet missen, want Jannes had zich over haar ontfermd. Bij het startsein had hij haar hand vastgegrepen en in haar oor fluisterd dat hij haar zou beschermen. Als hij dronken was, werd hij duidelijk nogal aanhankelijk. Een paar minuten later was hij zijn belofte alweer vergeten en ging hij fanatiek op in het kussengevecht. Maar niet voordat hij haar een lange knuffel gegeven had.
Doe dat goed, Tina, ik kom je straks weer beschermen, nu moet ik eerst de eer van de hockeyclub verdedigen! Brulde hij nog en hij verdween in de massa. Ook al was hij dronken, Tina was toch superblij dat hij haar zoveel aandacht gaf. Na het kussengevecht nam hij haar zelf mee naar het parkje in de buurt. Daar ging Jannes op een bankje zitten en trok hij haar op zijn schoot.
Jij hebt echt de mooiste ogen die ik ooit gezien heb... Zei hij terwijl hij met zijn vinger over haar gezicht streek. Hij trok haar nog nog wat dichter naar zich toe en begong haar te kussen Een paar minuten later schrokken ze allebei van zijn gsm die plots luid begon te rinkelen in zijn broekzak Jannes nam op en ging wat verderop staan. Nee, ik ben nog niet thuis(...)gewoon cafè met Timen met de rest van de bende(...)ja ik mis jou ook...(...)zie jou ook graag...(...)tot morgen liefje.
Tina verstarde. Had ze dat nu goed gehoord? Het begon wat te duizelen in haar hoofd. Jannes kwam terug naast haar zitten en boog zich alweer voorover om haer te kussen. Tina sprong recht en gaf hem in een reflex een klap in zijn gezicht. Oei, sorry, liefje, sneerde ze en ze rende het park uit.
einde..
Reageer (1)
wat erg voor der!! :o maar misschien kan je beter aanhalingstekensgebruiken als iets letterlijk gezecht wrodt? anyways een abo bij
1 decennium geleden