Hoe laat is het? fluisterde Joke, terwijl ze ondertussen deed alsof ze
druk bezig was met haar wiskunde-oefeningen. Tina bukte zich om haar
gsm uit haar rugzak te halen en zuchtte teleurgesteld.
Nog een halfuur... pff, ik wou dat het al weekend was. Op vrijdag hadden
ze de laatste twee lesuren wiskunde en hun klastitularis had altijd de grootste moeite om iedereen wakker te houden.Tina voelde plots een stamp tegen haar stoel. Ze draaide zich om en keek recht in de ogen an Jannes.
Die stopte haar twee flyers toe.
Als jij en Joke ook zin hebben om te komen... Fluisterde hij en hij wapperde met de blaadjes.
Jannes, alsjeblieft, hou je aandacht er nog even bij, maande meneer pieters hem aan.
Tina stak de flyers tussen haar handdoek.
Je kussen of je leven:kussengevecht t.v.v.
kankerpatientjes universtitair ziekenhuis,vrijdag 27 april op de markt. verzamelen aan het stadhuis. Tina voelde zich eensklaps een heel stuk energieker.
Eindelijk eens een gelegenheid om Jannes buiten de school te zien!
Ze schoof het blaadje op Joke haar tafeltje.
Zin om te gaan vanavond?, Zei ze met gedempte stem. Joke trok een bedenkelijk gezicht.
Gaat dat niet boring zij? Ik wou eigenlijk liever op cafè gaan...
Maar dat kunnen we toch daarna nog doen?
Pleas...smeekte Tina. Joke begong te lachen.
Aaah, ik heb al door waarom je per se wil gaan.zodat je dichter bij...
Tina gaf haar een bruuske duw. Sssst siste ze wat paniekerig.
Jannes zat tenslotte recht achter hen en ze wou absoluut niet dat hij te weten zou komen dat ze hem wel zag zitten. Dat wou ze hem liever zelf duidelijk maken.
En hopelijk kreeg ze daar vanavond de kans voor.

Reageer (2)

  • judydelbaer

    iihhi jha x

    1 decennium geleden
  • ChayenneS

    ahahah Liefde eeh liefde :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen