Tumblr
We kwamen aan in Jana's appartement,ik gooide mijn tas aan de kant en ging me uitkleden."Ik chek even m'n tumblr ,okeej"riep Jana."Uhu, ook de mijne éh"riep ik terug.Ik trok onmiddelijk m'n jogging broek en t-shirt aan en liep naar beneden om te chekken of Jana geen stomme dingen zette op m'n Tumblr pagina."Hey hoe kom je aan die foto van ons"zei ik terwijl ik van de trapleuning sprong.Ow maar die is niet van mij."Hoe bedoel je niet van mij?"vroeg ik bezorgt.Verbaasd staarden we naar het scherm.Shit,wat hebben we gedaan.We?Wat dit was jouw idee Ally,ik bemoei me er niet mee!!Hoe kon ik nu weten dat iedereen zou denken dat ik Harry's vriendin ben.Ik ijsbeerde rond de kamer en krabde met de uiterste puntjes van m'n nagels in mijn vel."Stop met rondlopen en kom dit lezen"beval ze me.Ik liep naar haar toe en las het eerst volgende tekstje dat op het scherm stond.Gisteren avond rond middernacht in de Londense nachtclub 'Royal Oak' beweerden deze 2meisjes dat..."Dit is niet goed"onderbrak ze me.Hey, ik probeer te lezen ja."Ally,word wakker,iedere directioner heeft deze foto's al gezien , wij kunnen nu niet zomaar op straat gaan lopen alsof er niets is gebeurd"Ze keek me afkerig aan."Jha sorry hoor,schuif es op ik ga Harry's twitter chekken wie weet hoeveel mensen die foto's hebben getweet."zei ik kalmpjes.Ze stond op en liep naar de keuken,ik zette me op de bureaustoel en las het artikel verder.
"Okee dan ,we zullen dit op de Ally Benson manier moeten oplossen"fluisterde ik.Ik klikte het twitter icoontje aan en zocht Harry bij mijn volgers."Gevonden"fluisterde ik.Ik klikte zijn profiel aan en ..."Jana,ik denk dat je dit wel wil zien"zei ik trillend.Wat is er nu weer.Ze kwam tevoorschijn met een grote kom ijs, een reuze scheplepel en een mond vol met chocolade."Wat is er met jouw gebeurd?"lachte ik.Ik eet als ik nerveus ben en schuif eens op jouw dikke hoofd verbergt mijn beeld.Uuuhg jouw hoofd is zelf di..."Shht"onderbrak ze."Waarom heb je dit niet onmiddellijk verteld"ging ze verder.Oh omdat jij begon over mijn dik hoofd.Ally we hebben geen tijd voor ruzie oke ,sorry dat ik zei dat je een dik hoofd hebt,nu blij?Dus Shht ik probeer te lezen."Hey tweeters,ik weet dat jullie allemaal denken dat dit mijn vriendin is maar geloof de pers niet ik ben nog altijd happy single en ik zal nooit,echt nooit met haar daten "Las ze voor.Kan het nog erger?Ik stond echt op het punt om in te storten,eerst kanker en nu dit,elke directioner haat mij nu waarschijnlijk en Harry ook...
Reageer (1)
zielig xxx
1 decennium geleden