jij(gedachten): moet ik dit wel doenik ken hem net maar hy is wel so leuk
je voelde zyn tong over jou lippen heen gaan.
je deed je mond open en je hand een heel raar gevoel of je hem wou .
het zoenen werd heftigen en ruwer.
alex stopte met zoenen en trok zich terug.
alex: voelde je een drang om heftiger te gaan zoenen. jij: ja en je begin te blozen.
alex: dat hebben vampieren heel snel kijk nu in de spiegel naar je ogen wat voorn kleur zyn ze. jij: ze zijn zwart.alex: de kleur van lust honger of kwaadheid ( wete niet om by het goede woord te komen)maar by jou is het nu in lust kijk naar je tanden. je opende je mond en keek naar je tanden je keek met grote ogen naar je tanden ( wel in de spiegel he XD)
jij: ze zyn gegroeit. alex : lust je wilt my . jij:$. alex : kijk naar myn ogen en tanden. jij: ze zyn ok zwart en je tanden zyn lang. alex : dat komt door lsut dat er een supper kanppe en lekkere vampierin voor me staat . jij:$ ik wete niet wat ik hierop moetzeggen. alez: je hoef nisk te zeggen . hy pakte je kin beet en zoende je al snel voelde jij zyn tong en je hield je mond dicht .alex beet zachtjes in je lip datr je hem wel open moes doen.xD
met een kracht douwde tegen de muur. alex:trap nooit in jongensstreken op straat laat op de avond vampieren zyn aantrekkelijker dan mensen.jij : okay . en je geen hem aan met 1 op trokke wenkbrauw en een smile op je gezicht. hy zoende je alweer. en toen stopte jullie. alex: jij ken slapen he.jij: ja dat ken iedereen. alex: normalen vampieren niet ik ken ok slapen we hebben dan koninklikke familie zelf wete ik nog niet wie dat waren maar ik wete dat jij er by hoofd. jij: ahh ba miss zoen ik dan wel met me broer. alex: dat maakl niet uit vampieren hadden altijd iets met een familielid . jij: ik hbe myn vader nooit gekent, die is by myn moeder weggegaan toen ik heel klein was.alex : vraag aan je moeder als je terug thuis ben in nederland of ze is ene x hier in newlyn is geweest. jij: ikk an de ok belle ze vind eht tich niet erg. alex: okj.
je pakte je mobiel en toetste het nummer van je ma in .

gesprek
tuttuuttuuttuuut
ma: haai lieverd.
jij: haai ma ik bel je nu want smiddags mag ik hier niet belle.
ma : is niet erg hoor is het leuk daar.
jij: ja het is leuk hier leen ik heb ene vraagje.
ma : braag maar raakt.
jij: ben je ooit hier in newlyn geweest vroeger.ongerveel 16 jaar geleden.
ma:.....
jij: ma ben je er nog .
ma : ja en ja ik ben er toen geweest hoeso.je bent toch niet in onderzoek geweest over die vampieren he.\
jij: ja dat ben ik wel.
ma : dus je weet wie je vader is .
jij: nee daar wou ik je over bellen zeg alsjeblieft wie het is en over my wee is alles.
ma: sorry dta ik je nisk heb verteld maar je vader is een vampier die hoogbegaaft is ik heb hem leren kennen ok met een uitstapje met een stel vriendinnen ik was net als jou ik was opzoek naar wta er in newlyn gebeyrde vroeger ik was verlieft op je vader geworden hy had me gebeten en ik ben ok een vampier geworden op een gegeve moment was is zwanger en hy wou dta niet hy had namenlijk al een zoon die heete alex en....
jij: ma stop met praten ik wete genoeg en alex staat hier naast me .
ma: ik moet je nog wta vertellen. je pa zei dat als jij en alex elkaar zouden ontmoeten dat ze een aantrekkingskracht voelde dat jullie verlieft op elkaar zouden worden en dat julei altijd by elkaar wouden blijven myn vvraag is dat is het waar ben je verlieft op alex.
jij: ......
ma: ben je er nog.
Jij: ja en ja
ma : je vader had gelijk als je je school hier af hebt gemaakt gaan we in newlyn wonen jij hoord daar thuis en ik eigenlijk nu ok maar een grote kans is dat jeje vader dna tegen komt.
jij: okay ik zie je over 1.5 week wel weer miss bel ik je nog.
ma: is goed x
jij: x
einde gesprek


jij: wie is jou vader.alex: weet ik niet.
jij: we gaan morguh avond zoeken naar hem en die avonden daarna ok .alex: hoeso. jij: hy is hoogbegaaft en het is ok myn vader jij bent vane en andere moeder.alex : okay is goe dmaar je moet nu gaan anders komt je hier jiet uit om 3 uur sluit dit enge stuk zichzelf. jij: ok tot morguh avond je gaf hem een zoen en liep weg. je liep were over het balkon kruipend naar je eigen kamer klimde het raam in en je ging op bed liggen dnekn hoe je vader eruit zou gaan zien je was boos op hem dat hy jou moeder heeft laten stikken. jij: hy zal boete. zei je tegen jezelf.
je viel in slaap.....

Reageer (2)

  • Ansj

    Oeoeoh snel veder!
    :Y)
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • ELFishy

    Super!
    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen