Lily Rose
We zitten nu in het vliegtuig, Zayn is meteen toen hij zat in slaap gevallen. Hoe doet hij dat toch? Harry en Louis maken ruzie over welke film ze gaan kijken en Niall eet mijn koekjes op. Liam is ondertussen ook inslaap gevallen. Ik zit tussen Zayn en Niall in en Liam Harry en Louis zitten voor ons. Ik pak snel 2 koekjes uit het pak voor Niall alles op eet. Hij kijkt me even boos aan. Ik steek alleen maar lachend mijn tong naar hem uit en geniet van mijn koekjes. Na en tijdje beginnen mijn ogen dicht te vallen en leg ik mijn hoofd op Niall's schouder. Ik kijk hem nog even aan en val dan in slaap.
Ik word wakker van iemand die zachtjes aan mijn schouder schud. Als ik mij ogen open zie ik dat het Niall is. ' we zijn er bijna' ik knik en stoot Zayn aan. Hij word niet wakker. Ik begin aan zijn haar te trekken. Meteen schiet hij overijnd en stoot zijn hoofd. Niall en ik liggen helemaal in een deuk. 'haha your face' hikt Niall. 'sorry zaynie' Zeg ik en ik geef hem een kus op zen wang. Als we eindelijk uit het vliegtuig zijn doen de jongens meteen hun zonnebril op. Echt grappig ze deden het precies tegelijk. Ik loop tussen hen in en we lopen naar de bagageband.als iedereen zijn spul heeft lopen we naar buiten. Er is gelukkig geen paparazzi. Er staat als een auto op ons te wachten. Liam helpt de chauffeur met de koffers en daarna stappen we in. De chauffeur kijkt ons de hele weg raar aan via de achteruit kijk spiegel. Als we er zijn helpt hij ons de koffers naar de deur te brengen. De man draait zich om en loopt weg. Maar even verderop stopt hij en loopt naar ons terug. 'mag ik misschien een handtekening voor mijn dochter?' de jongens lachen en pakken een foto en zetten er allemaal hun handtekening op. Ik loop alvast naar binnen en kijk wat rond. Ik kijk eerst in de woonkamer, (foto) dan in de keuken. (foto) daarna bekijk ik alle kamers. De jongens zijn net binnen met alle koffers, ik hoor ze in de hal praten. Snel ren ik naar de kamer aan het einde van de hal en gooi mijn handtas op het bed. Dit is dus mijn kamer. (foto) de jongens komen nu ook de gang in rennen en gooien alle deuren open. 'Rosie, where are you?!' schreeuwt Louis. Ik lach maar geef geen antwoord. Dan word de deur van de kamer waar ik lig ook open gegooid. 'Rosie!' schreeuwt Louis happy. 'hi guys' zeg ik lachend. 'jij hebt je kamer dus al gevonden' zegt Harry. Ik grinnik en knik. 'haha oke duidelijk, ik zal je wel helpen met je koffers' 'thanks Zayn' ik loop samen met de jongens de trap af en Zayn en ik brengen mijn tassen naar boven.
Er zijn nog geen reacties.