Foto bij Lily rose

Ik ben nu mijn koffer aan het inpakken, we hebben besloten om naar Frankrijk te gaan. Daar is het mooi weer, strand en PARIJS! Ik heb er echt zin in.  Ik zit twijfelend voor mijn kast. Ik moet alleen mijn kleren nog inpakken. Mijn teken spullen, toilet spullen en andere troep heb ik al ingepakt. Ik heb net mijn schoenen in een tas gedaan. Ik weet echt niet wat ik mee moet nemen. Uiteindelijk pak ik maar gewoon wat kleren en stop ze in de tas waar ook de schoenen in zitten. (ja het is een erg grote tas :$) mijn portemonnee, paspoort, fototoestel en iPhone zitten in mijn handtas. Ik zet mijn 2 tassen naast de deur en leg mijn handtas er boven op. Vanavond om half 4 ofzoiets moeten we naar het vliegveld.

Ik loop naar de kamer van Zayn en zie dat hij nog druk bezig is met inpakken. Ook de andere jongens zijn nog bezig. Ik loop maar naar de keuken en begin met het avond eten. Een uurtje later heb ik het deeg van de pizza af en leg al het beleg klaar wat ze er op kunnen doen.ik loop de hal ik en ga onder aan de trap staan. 'guys!' ik hoor gestommel en even later verschijnen er 5 hoofen over de leuning van de trap. 'jullie moeten ff je pizza beleggen' bij het woord pizza stormen ze de trap al af de keuken in. Snel loop ik er achter aan.als de pizza's belegt zijn stop ik ze snel in de oven bij mijn eigen pizza. Louis en Zayn zijn ondertussen een voedsel gevecht aan het houden. Liam, Niall en Harry kijken even toe en doen dan ook gezellig mee. Ik probeer zo stil mogelijk de keuken te verlaten. Als ik bijna bij de deur ben krijg ik een hand kaas in mijn gezicht gedrukt. Ik draai me geschrokken om en zie Niall grijnzend voor me staan. Ik pak een kom met tomatensaus en giet dat over zijn hoofd. Hij kijkt me even verdwaast aan maar okt dan de kom uit mijn handen en giet de rest over mijn hoofd. Oke nu is het oorlog! Ik pak een andere kom saus en ren gillend achter Niall aan. Hij staat stil dus ik gooi de saus, maar hij duikt achter Harry dus die zit nu onder de saus. Hij kijkt mij aan en krijgt dan een grijns op zijn gezicht. ' o  oh' fluister ik zacht.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen