Foto bij Lily Rose

Het is nu een week later,ik heb gezocht jaar de familie van mijn moeder. Ik heb ze oom gevonden maar ze willen niks met me te maken hebben. Ze vinden me slecht voor hun familie een schande. Ik heb hun hulp niet nodig. Ik woon nu bij Zayn en de jongens, vraag me niet waarom maar Patricia vond dat een goed idee. Ik ben zo bang dat ik de jongens tot last ben. Ookal blijven ze zeggen dat het niet zo is. 

'Rosie!!' schreeuwt Louis. Ik loop mijn kamer uit en zie hem onder aan de trap staan. 'what?' hij zegt niks en maakt alleen een gebaar dat ik moet komen. Daarna rent hij hyper actief de woonkamer in. Lachend loop ik de trap af achter Louis aan. Als ik de woonkamer binnen kom zit iedereen daar al. E kijken me allemaal ernstig aan. Ohnee dit is niet goed. Stil ga ik op een stoel zitten en kijk de jongens aan. Ze zeggen niks en kijken me alleen maar aan. 'wat is er!' vraag ik een beetje bang. ' we gaan op vakantie!' roepen ze dan tegelijk. Ze hebben meteen een reuze smile op hun gezicht. ' Ugh ik dacht dat er iets ergs gebeurt was. Maar wat leuk waar gaan jullie heen?' 'jij gaat mee gek' zegt Harry lachend. 'echt!? Mag ik mee?' 'duh' roepen ze in koor. Ik schiet in de lach. 'jeej' nu schieten de jongens ook in de lach. ' oke waar gaan wij heen dan?' 'weten we niet' zegt Zayn. Ik sla met mijn hand op men voorhoofd. 'wanneer gaan we dan?' 'over 2 dagen' zegt Liam. ' nou maar snel iets bedenken dan.' roept Niall. Louis pakt een stift en papier en we gaan met zen allen om de keuken tafel zitten. 'oke iemand een idee?' vraagt Liam.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen