Lily Rose
Vandaag mag ik weer naar huis, nouja naar huis. Tante Patricia heeft mij en Zayn naar het huis van mijn vader gestuurd om mijn spullen te halen. Ze wil niet dat ik daar nog langer blijf. We zitten in de auto en rijden nu de oprit op. 'mijn vaders auto staat er niet dus hij is er niet' zeg ik opgelucht. Patricia heeft me gister avond alles verteld. Dat mijn echte vader overleden was, en dat mam een nieuwe man vond. Hij was altijd mijn vader geweest in mijn gedachten. Ik heb foto's gezien van hem. Ik lijk eigenlijk heel erg op hem. Wel Tom (de nieuwe man van mijn moeder) heeft mij dus als klein kind misbruikt. Maar ik was heel klein dus weet het gelukkig niet meer. Nouja de rest van het verhaal weet je wel zo'n beetje. Mijn vader sloeg me ongeveer al 3 jaar en ging al bijna 4 jaar vreemd met Caroline kwam ik gister ook achter.
We lopen het huis binnen en doorzoeken alle kamers en pakken al mijn spullen. Ook neem ik wat spullen van mama mee zoals haar sieraden en favoriete boeken. Hij verdient die spullen niet. We stoppen alles in de dozen die we hadden meegenomen. Als laatste doen we mijn kamer. Ik stop al mijn kleren in dozen, mijn foto's, boeken. Nouja alles. Ik loop naar mijn badkamer en doe alles in een tas. Zayn is ondertussen bezig met mijn bureau leeg halen. Alles wat ik mee wil stopt hij in dozen de rest laat hij liggen.
Na 3 uur zijn we dan eindelijk klaar. We stoppen net de laatste dingen in de auto als mijn vaders auto naast die van Zayn stopt. Hij ziet alle spullen in de achterbak liggen en kijkt mij woedend aan. 'en waar denk jij heen te gaan!' 'weg, je dacht toch niet dat we haar nog bij een zak als jouw laten wonen!' roept Zayn boos. 'kom we gaan' zeg ik zacht ik trek hem mee en we stappen in de auto. Mijn vader wil mijn deur open trekken maar Zayn rijd snel weg. 'bedankt' hij kijkt me verbaasd aan. 'voor dat je er altijd voor me bent, dat ik altijd naar je toe kan komen. Dat je om me geeft' zeg ik zacht. Zayn trekt me met 1 hand even tegen zich aan. 'natuurlijk ben ik er altijd voor je. Je bent als mijn zusje.' ik geef hem een kus op zijn wang.
Er zijn nog geen reacties.