Royal Oak
We stapten onze taxi binnen en reden naar een van de Londense nachtclub Royal Oak."Eindelijk aangekomen"lachte Jana.Ik sprong meteen de taxi uit en ademde de frisse londense lucht in.Is het leuk daar."Jha super"roepte ik.Haha doe zo voort terwijl ik ga feesten ,en jij trakteert ik betaalde het taxi geld."Hey das niet eerlijk"giegelde ik.Ik duwde Jana aan de kant en liep de feestclub binnen."HELLOOOW LONDON"schreeuwde ik met m'n armen wijd in de lucht."Allison doe normaal,iedereen kijkt"Ze greep m'n arm vast en trok me mee naar de bar."Hhaha ben ik niet cool"grapte ik."Nee..."lachte ze.Misschien bedenk je je wel als ik zeg dat we een grap gaan uithalen.Ik keek geheimzinnig rond alsof ik iets te verbergen had.Oeeeh zeg,zeg.Ze porde,duwde en trok aan m'n arm om het antwoord uit me te krijgen."Jaja ik zeg het wel"fluisterde ik.We gingen dichter bij elkaar zitten om er zeker van te zijn dat niemand ons kleine geheimpje hoorde.Dus ik las op het internet dat...."En je bent er zeker van dat het gaat lukken"vroeg Jana."Heel zeker , laat het woord maar aan mij over"fluisterde ik.Ik sprong van het kleine stoeltje en liep naar de barman."Hey euhmm zou ik een bestelling mogen maken op een naam?"vroeg ik scheefjes.Nee sorry het is hier geen frietkot."Ow het spijt ons maar als u zich toch bedenkt wij geven grote fooien"Ik knipoogde naar de man en draaide me traag om met de hoop dat hij me toch nog zou tegenhouden.Euhm wacht jongedamme?..."Jha meneer"zei ik lachend terwijl ik me terugdraaide."Op welke naam wilt u een bestelling maken."ging hij verder.Harry Styles.Ik knipoogde nog even naar Jana terwijl de barman de naam opschreef.En de bestelling...?
"Euhmm 2 vodka's alsjeblieft"zei ik doodserieus.Komt er zo aan.Piepend liep ik naar Jana."Binnen 2minuten zal deze hele tent denken dat Harry mijn vriendje is Ieeeep"Ik kon alles behalve rustig blijven op dit moment."Hahah ik zie die verbaasde blikken nu al rondkijken"lachte ze.
We bleven even afwachten terwijl we nog even naar de muziek luisterden."Hoe denk je dat hij het gaat aankondigen, met een luidspreker?"begon ze. Aankondigen?en nee hij heeft vast zo een minni micro ofzo.
"Oh my god Allison ,hij gaat de bestelling afroepen"piepte ze.Ze greep m'n arm stevig vast en schommelde hem heen en weer."Jaa ik zie het"lachte ik.Daar gaan we dan.Ik keek nog even naar Jana en richte me dan weer naar de man met de micro."Harry Styles,bestelling op de naam Harry Styles"riep de barman."Ga dan" fluisterde Jana.Ik sprong weer van mijn stoel en liep door een menigde verbaasde meisjes die Harry zochten,de muziek viel even stil en echt iedereen keek rond."Laatste oproep voor Harry Styles"riep de man nochmaals.Ik zuchte even en zei "Die is voor mij,Harry is mijn vriendje,hij wacht in de auto ik zal hem even roepen"En de volgende seconde hoorde je niets anders dan gillende tienermeisjes.Ik greep Jana's arm vast en liep samen met haar de nachtclub uit gevolgt door flitsen."Ally echt iedereen trekt foto's van ons"zei ze bezorgt."Haha weet ik"lachte ik.We liepen de straat uit tot we er zeker van waren dat de kust veilig was."Dat zouden we vaker moeten doen,zag je die gezichten, haha"grapte ik.Neeee Ally morgen doen we wat IK wil,okeej.Haha okee als je toegeeft dat het aardig geweldig was daarnet."Ja die gezichten waren wel grappig...."Jana?"onderbrak ik haar.Okee het was echt geweldig zag je die gezichten haha maar dat doen we nooit meer!!!
"Erewoord"lachte ik met m'n vingers gekruisd.
Reageer (1)
LEUK XX
1 decennium geleden