Foto bij i'm a problemchild but i don't care.

sky

ik trek snel mijn nikes aan en sluip met mijn tas naar de voordeur. ik zie sky al staan en merk dat rose en layla er ook bijstaan. ik neem mijn scooter en begroet mijn vriendinnen. "yoo noah, ik heb het idéale plekje gevonden" grijnst layla en zwaait haar tas over haar schouder. ik grijns terug en doe teken naar rose dat ze achterop moet springen. layla gaat bij sky achterop. ik start mijn scooter en volg sky, omdat zij weet waar we naartoe gaan. 5 minuten later lopen we met zen allen het schoolplein op, van onze eigen school. ik geef layla een schouderklopje."goedzo lieverd, dat heb je weer flink bedacht" grijns ik en lachend lopen we naar een van de muren. ik verdeel de muur en bind mijn doekje rond mijn mond. ik neem mijn graffitibussen uit mijn zak en begin aan mijn piece. net alsalles opgeruimt is hoor ik de politie schreeuwen."halt, blijf staan!". ik kijk vlug mijn vriendinnen aan en geef hun een knikje. we sprinten naar de scooters en springen erop. in volle vaart rijd ik weg naar onze hut, die diep in het bos verscholen staat. rose slaat haar armen strakker om me heen. ik rem af als ik zie dat ons hutje in zicht komt en houd vlak achter sky halt. rustig zet ik men helm af en neem de sleutel uit mijn broekzak, waarmee ik vervolgens de deur openmaak. uitgeput laat ik me vallen in de oude zetel. ik glimlach tevreden naar mijn vriendinnen."wat gaan we nu doen?" vraagt rose.sky haalt haar schouders op en layla schud haar hoofd. "laten we terug naar huis gaan, want hier blijven heeft geen zin.en tenslotte wil ik erbij zijn als morgen de directeur ons kunstwerk ziet" grijns ik en sta weer op. ze knikken en we staan op, lopen naar buiten en ik sluit de deur weer. ik loop naar me scooter en geef layla en sky nog de box. rose doet hetzelfde en we vertrekken weer. ik rijd mijn eigen weg en zet ondertussen rose af bij haar huis, om vervolgens naar men eigen huis te rijden. ik doe zachtjes de voordeur achter me dicht en sluip de trap op, als ik me kamer binnenkom kleed ik me uit en doe mijn nachthemd aan, daarna laat ik me tevreden vallen op mijn bed en val in een diepe slaap.

Reageer (1)

  • LaJoie

    Hej. Mooi verhaal! Juist één ding; Zou je ajb willen proberen om met hoofdletters te typen? Dat is namelijk leuker om te lezen, een hoofdletter in het begin van een zin, en bij namen (:
    ___
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen