Lily Rose
Langzaam open ik mijn ogen en kijk om me heen. Ik herken de kamer van Zayn waar hij sliep toen hij nog thuis woonde. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht als ik terug denk aan onze logeer partijtjes. Dan gaat de deur open en komt Zayn binnen. 'hè je bent eindelijk wakker!' ik knik, wacht eindelijk? 'hoelang heb ik geslapen dan?' mijn stem is schor. 'bijna 3 dagen' zegt hij zacht. Ik kijk hem verschrikt aan. Dan komt tante Patricia de kamer in. 'oh gut je bent wakker!' ze rent de kamer weer uit en komt even later weer terug met een glas water en een washandje. Het washandje legt ze op mijn hoofd en het glas water drukt ze inmijn handen. 'drink!' beveelt ze me. Snel neem ik een slok en merk dan pas wat een dorst ik heb. Gulzig drink ik het glas leeg. Zayn pakt het glas en et het op het nachtkastje. Tante Patricia is ondertussen al weer weg. Hij komt op de rand van het bed zitten. Ik klop naast me en hou de dekens voor hem open. Hij glimlacht en kruipt naast me onder de dekens. Hij trekt me stevig tegen zich aan. Zo zitten we een hele tijd tot de deur open word gegooid en ik opeens bedolven word door 4 jongens. Even later laten ze me weer los en gaan Liam Niall Louis en Harry bij mij en Zayn op bed zitten. ' je hebt ons echt laten schrikken man' zegt Louis zacht. Ik lach even. 'sorry guys' 'je bent 2 dagen bewusteloos geweest! We dachten dat je dood was!' gilt Louis dramatisch. Ik grinnik.' nee zo makkelijk komen jullie niet van me af.' ze lachen nu ook. 'grouphug!!' schreeuwt Liam opeens, en dan word ik weer plat geknuffeld. 'guys i need air!' ze laten me lachend weer los. De jongens blijven de hele middag, het is echt gezellig. Om half zes komt tante patricia binnen en zegt dat de jongens moeten gaan. 'we love you!' schreeuwen ze nog voordat ze worden mee gesleurd door Patricia. Zayn ligt helemaal in een deuk. 'kom jongens eten' Zayn trekt me uit bed en geeft me 1 van zijn trainingsbroeken en een vest. We lopen samen naar beneden en gaan aan tafel zitten, als iedereen er is beginnen we te eten.
Er zijn nog geen reacties.