Draco en jij (H) lovestory 4
draco pov
je zag hoe lucy fuil naar patty keek je gedachte moes lachen maar toch zat je te denken of lucy jaloers wass
draco pov
je keek lucy aan het lucy keek jou ok aan je lachte naar haar je zag dat ze moes blozen. jij: let maar niet op die patty is ene raar kind .lucy : okay.
lucy pov
je vond draco best aardig sinds dat je wist dat je vader voldermoord was.
al snel was het laat op[ de avond je zat in de leerlingenkamer met draco en nog een paar zwadderaars patty was al naar bed waar je best blij mee was . je voelde je best op je gemak by draco.draco sloeg een arm om je heen en je legde je hoofd op zyn schouder.je voelde je ogen wegzakken je was in slaap gevallen.
draco pov
je voelde je heel raar by dit meisje je voelde je nooit so op jegemakt zeker niet by die patty . je sloeg een arm om lucy heen en ze legde haar hoofd op je schouder.
al snel zag je dta ze in slaap was gevallen je pakte haar beet en legde haar hoofd op je schoot.je keek nog even naar de openhaard en je schrok je doood je zag het hoofd van voldemoord.je schudde lucy wakker.
lucy pov
er was iemand die je wakker schuddeje keek met moeizame ogen naar de openhaard en zag een man der in je schrok je dood en ging meteen rechtzitten. jij: wat is dat. draco : je vaderrr. opeens was de openhaard uit alles was donker en je keek draco aan.jullie hoofden waren niet ver vanelkaar . zyn hofd kwam steeds dichter by je sloot je ogen en je voelde draco zyn lippen op de jouwe.na een tijdje liet hy jou lippen los. je keek hem recht in zyn ogen aan en je glimlachde . nou nog hopen dat hy ok ging glimlachen..................
Reageer (2)
verder
1 decennium geledenverder gaan is super goed
1 decennium geleden