Foto bij Deel 3

Hey wat doe jij aan?Vroeg ik terwijl Jana de kamer binnenstapte."Weet ik nog niet ,ik denk mijn...Holy shit Ally je ziet er prachtig uit.Ze pakte de randjes van mijn kleedje vast en keek me verwondert aan."Is dit het kleedje van je zus?"Vroeg ze.Ja ik dacht dat nou ja je weet wel... "Je mist haar hé"Onderbrak ze me."Heel erg"fluiserde ik.De traantjes prinkelden in mijn ogen.Het spijt me,ik wou je er niet aan herinneren.Het is niet jouw schuld , ze koos er zelf voor.Ze omhelsde me stevig en ging daarna kleedjes passen.Ik keek nog een laatste keer in de spiegel."Je bent er misschien niet meer maar je zal altijd mijn zusje blijven."zei ik door het zuchten heen."Ally wil je me eens komen helpen mijn kleedje zit vast"Riep ze vannuit de logeerkamer."Ja ik kom al"Riep ik terug."Nog snel even mijn spullen wegleggen"zei ik wat zachter.Ik gooide mijn kleren aan de kant en liep de kamer uit."Waar moet ik je precies mee helpen."giegelde ik.Hhaha heel grappig , kom hier en doe die rits dicht."Als je het zo vriendelijk vraagt"lachte ik.Ik ritste haar kleedje dicht en draaide haar in mijn richting zodat ik een beter beeld had van haar outfit."Prachtig."fluisterde ik.En nu gaan we het dak eraf feesten."Ja als je dat maar nooit meer zegt"lachte ze.Ze greep mijn hand vast en we renden samen de kamer uit opweg naar het grootste feestclub in Londen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen