Foto bij 032 || Beverly Sara Owens

Nadat we ons weer hadden omgekleed en ik mijn normale schoenen weer had aangetrokken stapten we weer in Zayn's auto. "So, we're going home?" vroeg ik met een glimlach. Ik had geen idee wat me te wachten stond. Zayn schudde zijn hoofd. "No, I promised you a cool DAY.. the day isn't over yet." zei hij met een geniepige grijns op zijn gezicht. Ik ging achterin de stoel zitten en keek voor me uit naar de weg. De dag was inderdaad nog niet over...

Niet veel later stopte de auto weer. Dit was duidelijk een bioscoop. "A cinema?" vroeg ik verbaast. Zayn knikte en pakte mijn hand weer. Samen liepen we de bioscoop binnen. "Ah, mister Malik. I'm so glad to see you! Room 3 is all yours!" zei de man achter de bali en Zayn bedankte hem. "What does he mean, all yours?" vroeg ik verbaast terwijl we de zaal inliepen. "I rented the room for ourselves." zei hij simpel. Mijn mond viel open. "No way!" zei ik en ik gaf hem een speelse duw. Hij grijnsde en we gingen midden in de bioscoop zitten. "But now we don't have drinks and stuff and.." Zayn liet me mijn zin niet afmaken. "Don't worry." zei hij en terwijl hij dat zei kwam er een man binnen met een karretje waar bakken popcorn, m&m's, nacho's en drinken op stond. Verlekkert keek ik naar het eten, het zag er heerlijk uit! En ik had best honger gekregen. Gauw pakte ik de grootste bak popcorn. De man verliet de ruimte en het beeld werd wit. "Wait, which movie is it? Cause I'm not really into.." begon ik maar weer praatte Zayn door me heen. "Like I said.. don't worry." Nou hij had makkelijk praten. Als het een horrorfilm was, dan kon je me straks onder de stoel wegtrekken. De titel van de film kwam al gauw in beeld en dat zei mij genoeg. Ik wou opstaan maar Zayn trok me weer in de stoel. "This is a way to get over your fear!" zei hij terwijl hij me naar de film liet kijken. Ik zuchtte en klemde de bak popcorn stevig in mijn hand.

Driekwart van de film heb ik angstig achter Zayn's rug of achter zijn arm gezeten en heb ik niet gekeken. Aan de ene kant was het niet erg, Zayn beschermde me steeds en dat vond ik geweldig! Aan de andere kant vond ik het jammer, dat ik de film bijna niet meemaakte. Van de spanning had ik bijna het hele karretje leeg gegeten waar Zayn alleen maar om kon lachen. Ik gaf hem een stomp en we liepen de zaal uit. Zayn bedankte die man, die waarschijnlijk een goede vriend was, en we liepen weer naar zijn auto.

"Are you gonna tell me now whe're we going or is it still a surprise?" Zayn grijnsde en knikte. "Jup, that's right. But I'm gonna give you a hint." Geïntereseerd ging ik iets dichter bij hem zitten in de auto zodat ik zeker wist dat ik het zou horen. "It has something to do with food..." zei hij op een geheimzinnig manier. Ik begon te lachen. Het was nu wel erg duidelijk wat we gingen doen. "I can't make it easier I think." zei hij lachend en hij startte de auto.

Waarschijnlijk was ik onderweg in de auto in slaap gevallen want ik had bijna niks van de rit meegekregen tot de auto stopte. Ik opende de deur en stapte uit de auto. Een mooi restaurant kwam me tegemoet. Ik glimlachte er even naar en even bedacht ik om er een foto van te maken maar dat zou vast raar zijn. Het was gewoon zo mooi! Zayn pakte mijn hand opnieuw en ik verstrengelde mijn vingers in die van hem.
Het bleek dat Zayn al een prachtig tafeltje had gereserveerd op het terras. Óf hij had dit allemaal van tevoren geregeld óf hij kende gewoon veel mensen die hem graag wouden helpen. Het maakte me niet uit, ik vond het zo lief en geweldig dat hij dit allemaal voor me deed! We zaten aan tafel en waren bezig met ons hoofdgerecht tot Zayn plotseling zei: "Maybe you don't want to talk about it, but I think you should text your mom that you're not coming home for dinner and the night.." zei hij geheimzinnig en ik knikte. Ik pakte mijn telefoon en sms'te mijn moeder:

Hee Mom! I'm not coming home today for dinner! I'm going with my best friends to McDonalds and we have a sleepover after that! I will see you tomorrow! xx loveyou

Ik stopte mijn telefoon weer weg en Zayn keek me vragend aan. "Succeeded!" zei ik triomfantelijk en ik ging weer verder met eten.

Na het lekkerste toetje dat ik ooit had gehad was het tijd geworden om het restaurant te verlaten. We liepen terug naar Zayn's auto. "By the way.. I hope you don't mind that you spend the night with me, again." zei hij een beetje verlegen. Ik schudde wild mijn hoofd. "No! Not at all! But this time it will be different." besloot ik en ik glimlachte lief naar hem. Hij gaf me een klein kusje op mijn voorhoofd en pakte de sleutels van zijn auto. Plots zag ik Yasmin en Kristel aan komen lopen. Kennelijk stapten ze net uit hun auto. "Shit! Quick! In the car!" zei ik en ik duwde Zayn zowat in zijn auto. Zayn keek me verbaasd aan toen we beide in de auto zaten. "Beverly.. you don't have to hide it anymore you know?" blozend keek ik naar mijn kniën. "You're right. I'm just not used to it yet." zei ik verlegen en ik kon bij mezelf een glimlach niet onderdrukken. Lachend en hoofdschuddend reed Zayn weer naar zijn huis.

"Mom! Sis!" zei hij een tikkeltje verbaasd toen zijn moeder en zus de deur al openden voordat hij de sleutel in het slot kon steken. Zijn hoofd werd een beetje rood en ik stond er nogal schuw achter. "Zayn! Where have you been!" vroeg zijn moeder. Ze klonk nogal geïrriteerd. Zijn zus keek achter Zayn naar mij. "Oh, I get it already mom. I think we can have a night out tonight." zei ze met een knipoog naar ons beide en ze trok haar moeder weg uit de deuropening. Luid protesterend probeerde haar moeder zich nog los te trekken maar het had geen zin. Ik hoorde nog gauw: "Mom, Zayn has a girlfriend! Finally... let them be alone!" door zijn zus en ik schaamde me toch wel een beetje. Finally? Wat bedoelde ze? Hij had toch vast wel meerdere vriendinnen gehad? Dat moest ik hem echt navragen...

Goed.... hai! (: Ik heb nog wat leuke ideetjes voor dit hoofdstuk en ik was druk aan het schrijven tot ik erachter kwam dat ik al meer dan 1000 woorden had dus dat bewaar ik maar voor het volgende hoofdstuk :P Ik wou wel even zeggen dat ik blij ben met mijn lezers (: ook al zijn het niet veel abo's, niet veel kudo's en reargeren er niet veel mensen, ik ben toch blij met jullie en ik hoop dat jullie dit verhaal leuk vinden! Zelf zit ik er al een tijdje aan te denken om te stoppen met dit verhaal maar zolang ik nog inspiratie heb blijf ik doorschrijven! -xoxo-

Ps: Ik heb dit hoofdstuk niet nagecheckt en eigenlijk doe ik dat niet baak bij dit verhaal maar ik hoop niet dat er veel spellingsfouten inzitten. Als dat wel zo is en je irriteert je eraan, zeg dat dan dan controleer ik het voortaan even maar meestal ben ik daar te lui voor...

Reageer (3)

  • lalalia

    ahhh leuk!!! Er zitten volgens mij geen spellingsfouten in, alleen in het stukje waar je zegt dat je niet vaak controleert op spellingsfouten staat er baak in plaats van vaak haha :) Snel verder please? x

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    snellverdahh <3

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Oeh, Snel verder...
    xx xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen