Foto bij 001 || My New School, My New Life

Ik liet één band van mijn rugzak vallen en keek even rond. Deze school zag er zó geweldig uit. Ik had nooit gedacht dat ik ooit nog blij zou zijn om naar school te mogen. Maar nu was het toch echt zo! Ik voelde hoe aan weerszijden van me 2 armen om me heen werden geslagen. Links stond Anouk, rechts stond Marcha. "Weet je wat nog het mooiste is?" zei Hayette die naast Anouk stond. "Nou?" antwoorde ik. "Dat we ook nog eens bij elkaar in de klas zitten! Dat betekent zelfde lessen, zelfde rooster, zelfde tijden, zelfde pauzes en weet ik veel wat nog meer!" antwoorde ze opgewekt. "I know!" zei ik en ik stak mijn armen in de lucht. "En Jana, waar moeten we onze boeken ophalen?" Jana hield een groot vel vast. "Wat is dat?" vroeg Dorinde. "Dit, is de kaart. De plattegrond van de school. Die kreeg ik. En we moeten naar de gymzaal en dat is die kant op en dan naar boven." antwoorde Jane. Ik knikte en liep voorop in de rij.

"Hallo!" groette de man bij de deuropening ons vriendelijk. "Welkom op onze school! Welk leerjaar?" Met een dom gezicht keek ik naar Dorinde die naast me stond en hem ons leerjaar vertelde. Daar had ik nog niet eens over nagedacht en ik wist niet eens dat ze hier verschillende leerjaren hadden. Terwijl we onze boeken pakten legde Dorinde me uit dat we in leerjaar 1 zaten. "Omdat we hier net nieuw zijn. We zullen 5 jaar op deze school zitten." "5 Droomjaren." voegde ik er aantoe. Marcha lachtte en we liepen langs de man weer door naar de gang. "Josh dus." zei ik plots. De anderen keken me raar aan. "Die jongen, of man, heet Josh." zei ik vrolijk en ze knikten. "Zag ik aan z'n naamkaartje."

kort hoofdstuk. sorry daarvoor maar ik ga vanaf nu langere hoofdstukken maken! xx

Reageer (1)

  • Manonxxx

    Very Nice <3
    Snel verder...
    xx(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen