Anke pov

Ik had net een taxi gebeld toen Harry kwam aanlopen. Zijn krulletjes dansen schattig op en neer. ‘How is Louis?’ vraag ik. ‘He is very sad about what happened.’ antwoord hij. Hij bleef me aankijken. Ik raap al mijn moed bij een en vraag. ‘Harry? Do you like me?’ hij kijkt me een beetje verward aan. Mijn schoenen worden met de seconde interessanter. Hij neemt voorzichtig mijn hoofd tussen zijn handen en fluistert dan: ‘Anke, I like you very very much. More. I love you.’ Ik voel me helemaal warm worden wanneer hij een zacht kusje op mijn lippen drukt. De taxi is net aangekomen. We hebben besloten om toch maar niet naar die party te gaan. Onderweg naar huis zag ik op mijn mobiel dat ik een sms had. Ik opende het snel. – I promise that kiss is not all I will give you. xx H. – Hihi, oké, ik weet niet wat er zal volgen maar wat het ook is, het zal me wel aanstaan. We stappen in de taxi en rijden naar huis. Daar aangekomen haal ik de reservesleutel uit mijn zak en gaan we naar binnen. Robin zit op de sofa. Ik ga naar haar toe en zie dat ze nog steeds aan het huilen is. Damn!! Wat houd ze verdomd veel van die jongen. Ik leg mijn arm om haar heen en ook Chaima komt naast haar zitten en doet hetzelfde. Vienna gaat voor haar zitten met haar handen op haar knieën. Robin kijkt op en haar ogen zien knalrood. Ze huilt blijkbaar al een tijdje. De bel gaat en Vienna staat op. Voor de deur staan, jawel, Louis en Harry.

Reageer (2)

  • stripesgirl

    ja me carrots kunt ge me opvrolijken idd xd xx (H)(H)(flower)

    1 decennium geleden
  • ZarryStylik

    Carrooooots!!! :D Waarom doen je me dit aaan ??? xd I LOVE IT AND I LOVE YOU xd (H) (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen