"Daar gaan we dan"zuchte ik.Ik gooide mijn koffers op de grond en belde aan."Allison"Lachte Jana terwijl ze de deur opensloeg.Ze vloog me om de armen en vroeg me binnen.Nieuwsgierig keek ik rond ,alles was net als vroeger de kamer hing rond met onze foto's waardoor je bijna de paarse muur niet meer zag ,haar kast met One Direction prulletjes stond nog steeds in dezelfde hoek en natuurlijk onze avonturen kast.Ik naderde de kast langzaamaan terwijl ik m'n koffers achter me liet staan "Net als vroeger"fluisterde ik"Ally begin nu niet over een ander thema we gingen erover praten zodra je aankwam dus hoe gaat het met je therapie?"vroeg ze fluisterend."Ik ben gestopt het heeft toch geen zin." zei ik lachend terwijl ik diep in haar donkerblauwe ogen keek.Wat?Ze duwde mijn koffers aan de kant en liep naar me toe.Ben je gek geworden ofzo ,wil je dan dood?Ze pakte me vast aan mijn schouders en schudde me heen en weer."Nee dat is het niet ik wil gewoon voor de laatste keer mijn leven lijden op mijn mannier,niet door constant bij dokters langs te gaan en tonnen geld uitgeven,dat heb ik al genoeg gedaan in Belgie."Ally,je weet tog dat ik het beste voor je wil,wil je dan iedereen kwijtraken?Ze liet mijn schouders los en keek onschuldig naar de grond.Het klinkt misschien egoistisch maar ik kan echt niet leven zonder jouw,wij waren al samen sins onze geboorte,samen leren fietsen,samen op avontuur gaan, dingen ontdekken,mis je dat niet?Ik euhmm,ik...."Ik mis dat wel"onderbrak ze me."Jana weet je waarom ik hier gekommen ben en niet in Belgie ben gebleven,omdat ik dacht dat je het zou begrijpen ik wil mijn laatste minuten met jouw doorbrengen en ik zal me niet van gedachten veranderen ,die therapie mag me gestolen worden.Dus waar slaap ik??Ik greep m'n koffers en liep eigenwijs de trappen op."Ohja bijna vergeten we gaan vandaag naar een feeste,okeej?"Ik liep zo snel mogelijk de trappen op en plofte me neer op het bed."ALLISON!!!"Hoorde ik haar nog na roepen."Alles word net als vroeger"lachte ik.Snel gooide ik mijn koffers open ,zoekend naar mijn lievelings kleedje."Vanavond word perfect"fluisterde ik.Niets en niemand houd me nog tegen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen