Kanker
Liefste dagboek,
De komende dagen zal je me moeten missen want morgen vertrek ik naar Londen.Ik laat je achter hier in Belgie,ik ben klaar met verhalen schrijven over jongens ,liefdesverdriet huilen onder mijn lakens , vriendinnen kwijtraken.Ik vertrek dagboekje ,niet alleen uit Belgie maar uit het leven.Ik heb dit lang geheim gehouden van jouw,iedereen maar ik ben er klaar mee het is tijd om een echt leven te lijden ,ik loop weg , voor eens en altijd en jij,jij zal het wel reden zonder mij.Maak je maar geen zorgen over mij ik ga bij Jana wonen tot mijn kanker is uitgewerkt en ik stop met ademen.Mijn ouders weten er niets van noch mijn vriendinnen dit is ons kleine geheimpje , Okeej?Ze zullen me toch niet missen en vroeg of laat zou ik toch weg zijn , voor eens en altijd.Weet je vergeleken met andere kankerpatienten ben ik helemaal niet bang wat me te wachten staat,misschien omdat de dokter zei dat ik kans heb om te genezen?Maar ik wees de terapie af ik heb gekozen om dit leven te lijden niemand houd me nog tegen , de tickets zijn geboekt ,Jana staat klaar om me te onvangen en ik ben klaar voor de rest van mijn korte leven.
Vaarwel Belgie,vaarwel iedereen.
Reageer (1)
Mooi begin
1 decennium geleden