Foto bij Op de modellen school

En dus ging ik op mijn fiets naar de modellen school.
Het was vrij rustig. Ik zag nog een paar meisjes en die leken me wel aardig. Dus ik stap er op af. Hallo! Ik ben Mieke en ik mag vanmiddag bij een fotoshoot kijken! Wie zijn jullie, en wat doen jullie hier?
Er waren 3 meiden. Ze twijfelden heel erg toen ze wat zeiden. Maar toen kwam het eruit.

Hoi. Ik ben Jessica, Dit is Lara, en dit is Matilde. Wij hebben een fotoshoot vanmiddag.

Ooo! Dan mag ik dus bij jullie kijken! Nou veel plezier!

* na de fotoshoot *

Wooouuuww! Wat waren jullie goed! Ik mag zelf ook even poseren nu. Willen jullie kijken?

* ik werd geroepen *

Hoi. Jij bent Mieke? Ik ben Alida. Ik zorg voor je kleding. We hebben 3 verschillende looks. De 1e mag je met je eigen kleren doen. Je mag wel op dit hekje gaan zitten. Dat is René. Hij maakt een foto van je.
* Je gaat op het hekje zitten*
Okee, zei René. Kijk maar recht in de lens. Probeer een beetje dromerig te kijken. Ja. Goedzo! * klik klik klik * Okee. Nu mag je met Alida mee. Nu gaat ze je op maken en kleren uitzoeken.....

* weer thuis *
Mama, het was geweldig! Echt zo cool! Ik wil het vaker doen. René heeft me weer uitgenodigd om morgen weer te komen.

Wat goed meisje! Hoorde ik mijn moeder. Ik was echt verbaasd. Zo ken ik mijn moeder helemaal niet!

Reageer (2)

  • 1Direction12

    thnx weet nie wa k verder moet schrijfen...

    1 decennium geleden
  • simplyme

    nice meis!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen