Foto bij part 23

Ik weet dat dit hoofdstukje kort is en op niets trekt maar ik heb het grotendeels gisteren geschreven toen ik half-dood in bed lag. ik geef jullie 1 gouden tip:
eet nooit popcorn nadat je de hele avond kriek hebt gedronken en een drankspelletje hebt gespeeld met bier, kriek, appeljenever en martini brut en dan maar 2 uur geslapen hebt ;O

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Nisssie

    Een gift shop in een ziekenhuis?
    "koop hier uw aandenkens aan de tijd dat u hier na een levensgevaarlijke operatir waardoor u nooit meer zult kunnen lopen,"
    wauw die mensen daar.moeten echt heeel veel klanten hebben!!

    wat heeft ze touwens een lieve vriendin. ik zou echt zeggen "kom op jankerd! er is niemand dood!! dat komt misschien nog maar nu niet. stel je niet zo aan!" en het leuke is dat ze me niet kan slaan ofzo. zie je?, ik ben een slechte vriendin. masr ik heb ook gevoelens hoor!! ik zou stiekem gewoon mee zitten janken. dat doe ik ook bij zielige dingen in boeken of op tv. ik moest al janken bij moments toen ik niet eens wist wat ze zongen! alleen die melodie al! misschien ben ik toch wel een goede vriendin. geloof me, ik kan me ook gedragen!!

    en bedankt voor je popcirn advies, maar ik mag nog niet drinken en helemaal niet nu t vanaf je 18e mag. zeikers hier in nederland. maar ik denk dat ik mawr weer eens verder ga lezen.
    xxx

    1 decennium geleden
  • ChiaraStyles

    snel verder ! :D xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen