je jaagt met je broer en komt op een gegeve moment een jongen tegen due jij al heel leuk von maar di ejou afgeweze had je wou hmem terug pakken maar je broer houde jetegen

je broer had je arm vast en hy zei dat je stuil moes zyn alleen jij kon het horen zo zacht prate die.
je liet je rustig en keek de jongen aan.
de jongen: haaai wat doen jullie hier en hy keek je fuil aan.melvin: ik ben met me zus aan het praten hoe het met der gaat spreek er ten slotte hele weinig.
de jongen : ok ik dag dat jullie aan het jagen waren stelletje vampieren. melvin : hoe kom je daar by die bestaan niet. de jongen: wedden dat die bestaan . en hy begon te lachen je zag dat zyn tanden ok een stuk gegoeit waren dan normaal.dejongen: maar als jullie mensen zyn tja dn mag ik toch wel wat bloed van jullie. jij: ik denk niet dat dat lekker smaakt . je begion te lachen en melvin ok en jullei tanden groeiden een stuk langer van kwaadheid. de jongen : ik wist het *jij* wete je wrm ik je afgewezen had.jij: nee.je keek hem boos aan. de jonegn : omdat ik eerst dag dat je een mens was. maar dat uik dit nu weet zeg ik ja. jij: maar ik hoef jou niet meer wat je my heb aangedaan ahh moet er niet aandenken sukkel rot op ik heb honger.dejongen:ga je nu ok een grote mond opzetten pff niet so beleeft he .jij: laat ons met rust. de jongen liep naar je toen en gaf je een klap voor je het wist had je hem al aangevallen.en je broer ok . de jonegn lag op de grond te steven van de pijn. jij: ik zei toch dat je ons met ruzst moes laten.de jongen : ik grijp je nog wel op school. jij: dan komt iedereen te weten dat je een vampier bent. de jonegn : dat komen ze dan ok van jou te weten. jij: nee horo want by onzxe familie is het bekend dat wij als mensen gedragen buiten en soms ok thuis dus ik kan het wel voor me houden e n me tanden kan ik in bedwang houden dus pech voor jou. de jonegn : hahah dan kan ik je makkelijker grijpen op school . jij : komt goed jongen komt goed maak je maar geen zorguh . zei je met ene gemene lach op je gezicht.

Reageer (1)

  • ShadowNight

    whahaha stoere chik
    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen