O12 - Wishing star
Pov : Madison
Wanneer het laatste hout op het kampvuur werd gegooit zaten alleen Niall en ik nog bij het kampvuur.
Z’n vingers tekenen kleine figuurtjes op m’n rug. Ik glimlach en kijk naar de vonkjes die van het vuur springen. Wie had gedacht dat ik hier zou zitten met Niall. Ik leun met m’n ellebogen op m’n knieën en zucht.
Voorzichtig strijkt hij door m’n haar ‘’wat is er?’’. Ik schud glimlachend m’n hoofd ‘’niks’’.
Ik keek hem aan ‘’beloof je het?’’. Hij keek me vragend aan ‘’wat beloof ik?’’. Ik keek naar m’n voeten ‘’datgene wat je net zei, over, dat je niet zomaar weg zal gaan’’. Niall glimlacht ‘’ik beloof het’’. Ik glimlach en leg m’n hoofd tegen z’n schouder.
Hij legt z’n hand tegen die van mij. Glimlachend kijk ik naar de vingers die zich tussen de mijne vlochten. Glimlachend speel ik met z’n vingers. ‘’wil je m’n hele nummer nog horen?’’. Ik knik en sta op wanneer Niall op staat. Hij hield m’n hand vast en loopt naar z’n hutje.
In z’n hutje nam ik plaats op de bank. Niall pakt z’n gitaar en komt naast me zitten.
Niall sloeg de eerste noten aan op z’n gitaar. Genietend luister ik naar het nummer die hij speelde.
Wanneer hij klaar is keek hij me aan ‘’wat vind je ervan?’’. Ik glimlach ‘’het is prachtig’’. Hij grijnst ‘’bedankt, krijg ik nog antwoord?’’. Ik begon te blozen ‘’ging het over mij?’’. Hij knikt en keek me vragend aan. Ik glimlach ‘’ik denk, dat als je lang genoeg met me omgaat, het antwoord wel ontdekt’’. ‘’waarom ben je nou zo mysterieus’’. Ik grijns ‘’omdat het anders niet leuk is’’.
Hij zet z’n gitaar weg en komt dichterbij. Ik glimlach en druk m’n lippen op die van hem. Hij sloeg z’n armen om me heen. Ik trek me weer terug en keek naar de klok. ‘’ik ga naar bed’’. Ik ga met m’n hand door z’n haar. ‘’tot morgen’’. Ik loop naar de deur en loop z’n hutje uit.
Snel loop ik naar m’n eigen hut en sluit de deur achter me. Zuchtend ga ik tegen de deur staan en glimlach. Vrolijk loop ik naar m’n slaapkamer en trek een nachthemdje aan en ga in bed liggen.
Ik dacht na over wat er allemaal gebeurd was vandaag. Het leek zo onwerkelijk. Ik keek naar de sterren en zie ze allemaal schitteren. Ik zag een vallende ster, ik deed m’n ogen dicht en deed een wens.
Met een glimlach viel ik in slaap.
Reageer (2)
Snel verder!!
1 decennium geledensnel verder
1 decennium geleden