Jiall - the start of something new (deel 3)
Even later staan we voor het huis van Niall. Hij duwt de deur open en help me de trap op. We komen in een klare woonkamer die leuk is ingericht. Hij zet me op de bank. “Louis, kan je even komen?” Ik hoor gestommel in de ruimte naast de woonkamer. Even later komt er een jongen met een streepjes shirt en bretels in de deuropening. “Jep, hier ben ik.” Zegt hij terwijl hij ons lachend aankijkt. “Justin is in elkaar geslagen.” Zegt Niall “Zou je eens naar zijn wondes willen kijken?” Louis zucht. “Wel, het is eens iets anders dan altijd Harry.” zegt hij terwijl hij mijn shirt opheft. “Alsof je het zo erg vind om aan hem te zitten.” Zegt Niall. “Wat vind hij erg?” Hoor ik nog iemand zeggen terwijl Harry de kamer binnenkomt. “Dat hij aan je mag prutsen als gewond bent.” Harry lacht, en geeft Niall een mep. “Hejj hem geef je wel iets en mij niet?” zegt de jongen die Louis noemt verontwaardigt. Harry lacht. “Zeurpiet.” Mompelt hij voor hij zijn lippen kort op die van Louis drukt. Louis lacht en kijkt weer naar mij. Niall gaat bij Harry inde ander zetel zitten. “Het is niets ernstig, gewoon wat blauwe plekken, niets meer.” Ik lach. “Bedankt.” Zeg ik. Louis lacht “geen probleem.” “Je vind hem leuk zeg het hem gewoon.” Hoor ik Harry fluisteren tegen Niall. “No way, en Harry stop er eens mee, ik zeg hem niets.” Antwoord Niall fluisterend. “Louis, ben je kaar?” vraagt Niall als Louis opstaat. “Wij gaan naar mijnkamer aan die opdracht werken.” Zegt hij. “’s goed we eten binnen een half uur.” Ik grinnik. “Geloof me ze zijn geweldig, Maar soms is Louis net mijn moeder.” “Hij lijkt lief.” Zeg ik “en verzorgend.” Raar kijkt Niall me aan. “Ik bedoel dat hij goed lijkt te zorgen voor Harry en Jou.” Niall knikt. “Dat is hij ja.” Hij opent de deur en laat me binnen. Ik zet me op zijn bed en Niall komt naast me zitten. We zijn al een tijdje bezig als er plots een stilte valt. Ik kijk in Niall zijn ogen, en Niall kijkt ongegeneerd terug. “Je hebt echt iets bijzonders Niall.” Niall grinnikt en komt dichterbij. “Ik hoorde jou en Harry net praten, wat moest je wie vertellen?” fluister ik. Hij lacht. “Harry vind dat ik eerlijk tegen je moet zijn.” Fluistert hij terug. “Eerlijk over wat?” Niall slikt. “Dat ik je bast leuk vind.” Zegt hij. “Best leuk?” vraag ik met een lach. Niall draait met zijn ogen. “Wel, dan Niall ik vind jou ook best leuk.” Grinnik ik. Niall kijkt me aan. En even leter druk ik mijn lippen tegen zijn zachte lippen.
We schrikken op door Harry die plots de deur opengooit. “Eeuh … Sorry … Ik wou alleen even zeggen dat we gingen eten” stottert hij. Meteen draait hij zich om en loopt naar beneden. Ik hoor Niall naast me grinniken en kijk verbaast op. “Hij zal vast wel boos op me zijn.” Mompel ik. Niall kijkt me raar aan. “Waarom zou hij dat zijn?” “eerst pest ik hem omdat hij homo is, en nu zit ik in zijn huis met zijn beste vriend te zoenen.” Mompel ik. “Ach, Harry is geen wraakzuchtig type, hij schrok misschien even niets meer. Kom nu ik heb honger.” Hij trekt me recht en sleurt me naar de keuken. “Ah, eindelijk. Zeg Niall als ik en Harry te laat zijn word je boos, en nu kom je zelf te laat.” Zegt Louis terwijl hij zich neerzet. Harry zet 2 blikjes cola op tafel. “Niall, Justin, wat willen jullie drinken?” vraagt hij met een lach.
Het eten ging goed en die Louis is nog actiever dan Harry, in mijn ogen dus het perfecte koppel. Maar geen 1 van de 2 jongens kan tippen aan de blonde jongen die nu voor mijn neus zijn opdracht maakt. “Justin, door wie ben je eigenlijk in elkaar getrapt?” “Mick.” “Je kan nu toch niet meer bij hem gaan zitten.” Ik schud mijn hoofd. Ik heb inderdaad net mijn vrienden verloren. Ik zucht. “Misschien zijn zij een hoofdstuk dat ik moet afsluiten in mijn leven.” Zucht ik. Niall lacht. “Goed, turn the page, want ik ben jouw nieuw begin.” Zegt hij terwijl hij zijn lippen op de mijne drukt.
So I turned the page, and the new chapter was, and still is so much better than the before.
Dit is dan het laatste deel. trouwens bedankt voor de reacties! veel leesplezier!
Reageer (2)
Aaaawhhh CUTEEE!!! Ziam blijft over
1 decennium geledenMercy for this!! Snelverder!
1 decennium geleden