Hee mijn lieve lezers van dit verhaal!

Het spijt me supererg dat ik bijna niks meer heb geschreven hier! Ik was op vakantie en de laatste keer dat ik schreef was aan het einde van het schooljaar. Omdat ik meer verhalen ging schrijven is dit verhaal er een beetje onderdoor geschoten.

Ik zal proberen of ik vanavond nog een hoofdstuk kan schrijven, anders word het morgen. Het ligt er ook aan of ik nog inspiratie heb. Als ik die niet heb, dan stop ik dit verhaal waarschijnlijk. Ik wil heel graag een nieuw verhaal maken maar daarvoor moet ik eerst een leuke originele verhaallijn hebben en veel inspiratie. Als je een leuke idee hebt, laat het weten!

Verder heb ik even dit hoofdstukje gemaakt omdat ik graag zou willen dat jullie mijn blog gaan lezen. Dit is uit verveling gestart en ik garandeer je dat het heel leuk gaat worden! Ik vertel (waarschijnlijk) elke dag iets over die dag en andere dingen en misschien ga ik het nog wel meer uitbreiden. [url=Verder heb ik even dit hoofdstukje gemaakt omdat ik graag zou willen dat jullie mijn blog gaan lezen. Dit is uit verveling gestart en ik garandeer je dat het heel leuk gaat worden! Ik vertel (waarschijnlijk) elke dag iets over die dag en andere dingen en misschien ga ik het nog wel meer uitbreiden. HIER is de link!

Veel leesplezier!

-xoxo- Sacha

ps: Kun je niet wachten op het volgende hoofdstuk? Kijk bij mijn stories. Ik heb er nog veel meer en misschien staat er iets tussen wat je leuk vind (;

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen