Heeeee lieve,trouwe,gezellige,leuke lezers!

Ik ben weer terug van vakantie yaay! En ik heb nu nog 1 week vakantie, vrijdag moet ik mijn boeken ophalen en maandag begint school weer. (zucht)

Ik zal kijken of ik vanavond nog een hoofdstuk ga schrijven en anders doe ik het sowieso morgen want jullie hebben al veels te lang gewacht (als er nog abbo's over zijn want ik heb niet gekeken maar ik denk dat ik er veel ben verloren). Ik weet niet of er een mooi hoofdstuk uitkomt want mijn inspiratie voor dit verhaal is compleet weg en ik zit te denken aan een nieuw verhaal maar ik heb nog geen origineel idee. Als jullie een idee hebben, laat dat weten!

Verder heb ik even dit hoofdstukje gemaakt omdat ik graag zou willen dat jullie mijn blog gaan lezen. Dit is uit verveling gestart en ik garandeer je dat het heel leuk gaat worden! Ik vertel (waarschijnlijk) elke dag iets over die dag en andere dingen en misschien ga ik het nog wel meer uitbreiden. HIER is de link!

Veel leesplezier!

-xoxo- Sacha

ps: Kun je niet wachten op het volgende hoofdstuk? Kijk bij mijn stories. Ik heb er nog veel meer en misschien staat er iets tussen wat je leuk vind (;

Reageer (2)

  • iRauhlWorld

    LStyles212

    Hahah nou we hebben waarschijnlijk wel hetzelfde aantal weken vakantie maar ik kreeg pas heel laat vakantie waarschijnlijk had jij toen al 2 weken toen ik vakantie had ;) Maar het kan best kloppen ik had in totaal 8 weken vakantie als ik het goed heb opgetelt ;)

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    ik ben egt jaloers dat jij zolang vakantie hebt, dit is zl mijn 2e week :O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen