Foto bij Berenklauwen.

De strijd was bezig.

Zebrapoot kreeg angst en liep helemaal naar de andere kant.
Grauwhart dode een rivierclankrijger toen pumaster op hem af sprong. maar ze had Vleknagel niet zien afkomen en Vleknagel beet met zijn scherpe tandjes in haar rug.vleknagel bleef bijten en het bloed liep uit haar pels. grauwhart krabbelde recht en wierp zich in de strijd.
Vleknagel beet zo hard als hij kon in pumaster haar rug. Ze verloor een leven. maar lavaklauw en ijzertand kwamen tergelijk op Beerster af En grauwhart sprong op Lavaklauw. Roodster, Egelklauw en IJzertand
kwamen ook rond beerster en Beerster zette het op het lopen. Toen zei Grauwhart tegen Zebrapoot en Valkpoot: mijn lieve nichtje en neefje; Het spijt me voor de wreedheid van me. Vleknagel liep naar Zebrapoot toe. Mij spijt het ook. en mij ook. Volgde Zebrapoot. vervolgens gaf hij Grauwhart een stevige knuffel. maar ze werden weer omsingeld door de Rivierclankrijgers. aanvallen!!! Valkpoot sprong op Regenpels en zei: Grauw Waarschuw Ijzer. en beet haar in haar nek. IJzertand liep naar Zwartklauw die samen met Wolfpoot Een donderclankrijger aan de kant mepte.
Eenklauw en Hondpoot waren samenn met Sluwpoot tegen Een rivierclan krijger aan het strijden toen Egelklauw en Stekelstorm in de richting van Zebrapoot keken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen