First blood.
Regenpels en Pumaster stonden voorop. Pumaster zei: Regenpels moet iets bekendmaken. Ze begon: Beerster wil alle katten van het woud zo wreed maken als de bloedClan in de tijd; Het is een Kruising van de Vroegere Schruk en Brokkelster. hij moet het woud uit!!
We zullen vechten om Beerster te Verdrijven.
toen Schreeuwden niet alleen de Rivierclankrijgers maar ook Bontster haar krijgers en Roodster zijn Krijgers.
En de katten begonnen woest aan te vallen. Grauwhart werpte zich op ijzertand en Heetpoot en Rotspoot vochten zij aan zij tegen Valkpoot en zebrapoot. Vleknagel sprong op Pumaster en Sluwpoot deed het zelfde. Beerster en Zwartklauw schoten hun nagels naar Bontster die dan ook haar laatste leven verloor. maar Egelklauw kwam naar Zwartklauw en Eenklauw redde hem van deze actie; Beerster beet een Windclanleerling dood en krabde op een Rivierclanleerling. IJzertand Gooide Grauwhart aan de kant en kwam op beerster af. Zebrapoot en Valkpoot verwondden Heetpoot en Rotspoot vocht als een gek. Zebrapoot liep door een aantal windclankrijgers naar Stekelstorm; die hij dan weer uit het zicht kwijtraakte. pumaster gooide sluwpoot van zich af en Valkpoot liep naar haar toe. Vleknagel klauwde naar Pumaser haar oog maar miste. Rotspoot kwam op Mammoetvacht af en ze vochten alsof hun leven er van af hing.
(dat was ook zo) Zebrapoot gooide een windclanleerling van zich af en toen kreeg Stekelstorm hem in de gaten...
Er zijn nog geen reacties.