Valkenbrein.
Wat betekend Puma Waarschuw Beer??? Ze moest iemand waarschuwen. bedacht Valkpoot. en dat is een puma? Ze begreep er niets van.
Wacht even: Rivierclan, Scaduwclan. Pumaster, Waarschuwen, Beerster. Regenpels ging PUMAster WAARSCHUWen voor BEERster. Dat was het.
Was Beerster dan zo Gevaarlijk?
Valkpoot zat te denken. Dat moet ik aan Slluwpoot vertellen; Sluwpoot was haar beste vriendin geworden. En Zebrapoot mocht Hondpoot wel.
maar nu de vriendschap van Vleknagel en Zebrapoot weer hersteld was was hondpoot veel meer bevriend met Eenklauw en Wolfpoot. terwijl ze terugliep naar het kamp kwam ze mammoetvacht met Sluwpoot tegen
Sluwpoot zat een lange tijd in Beersters hol.
maar nu was ze eens op pad met Valkpoot haar mentor. kom, we gaan trainen: zeim Mammoetvacht tegen Valkpoot. Samen liepen ze naar De trainingsplaats. Sluwpoot was veel sterker geworden. Door beerster.
-"Wij gaan nog wat Prooi vangen tegen de Avond. Zei Sluwpoot. Mammoetvacht keerde terug naar het kamp. Tegen zonsondergang had valkpoot een vink en een veldmuis gevangen en Sluwpoot had een watterrat gevangen. Valkpoot zei: Je moet opletten voor Beerster.
"Beerster?, waarom?, hij is mijn mentor en een goede leider."
Hij geeft verkeerde invloed op de katten; legde Valkpoot uit.
zij had al door wat hun slechte leider van plan was.
Ze waaarschkuwde Zebrapoot ook maar Beerster was al van plan om de River en Wind clan aan te vallen.
Er zijn nog geen reacties.